Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup V

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg videre etter 1-0 og 5-0 mot Wisbatov.

Første kampen var en veldig jevn affære, kunne fort blitt iallefall uavgjort i den kampen.

Andre kampen fikk jeg en tidlig 2-0 ledelse, og Wisbatov sendte sine spillere i angrep, og byttet til en 3-5-2 formasjon(?), noe som medførte at jeg fikk mye rom offensivt, og det sto 3-0 til pause.

Andre omgangen, begynte med at jeg scorte nesten rett fra avspark, 4-0.

Etter dette ga vel Wisbatov litt opp, og det endte til slutt 5-0.

Takk for kampene :)

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar

Da er Dexter videre

1 - 0 til han i første

5 - 0 til han i andre

Jeg spilte som et nervøst 8. divisjonslag i første, og mælet ballen opp, mens jeg hadde omtrent alle i forsvar. Han kunne ha sikkert scoret et eller to mer i den kampen, men uansett var jeg helt forferdelig. Jeg turte ikke å holde ball i det hele tatt.

Med utgangspunkt at jeg måtte score i 2. kampen så valgte jeg og være litt tøffere med ball, og ikke løpe 50m løp med Adebayor bakover. Når Dexter puttet 2 - 0 i denne kampen så jeg ingen annen utvei enn å spille 3 - 4 - 3, og etterhvert som tiden gikk så var forsvaret mitt Clichy - Adebayor - Sagna etter tre bytter. Helt fortjent seier, men jeg vil tørre å påstå at det ikke hadde blitt totaloverkjøring hvis jeg ikke måtte kaste meg fremover.

@Dexter: 3 - 4 - 3 til og begynne med og senere 3 - 4 - 1 - 2 hehe :p, men ja skjønte at det var kjørt ved 3 - 0 egentlig.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Hmm ok. I første kampen slo Luna meg 3-2. I andre slo jeg han 2-1. Da skal vel jeg være videre, men siden jeg og luna snakket på msn før kampene og vi ble begge enige om å drite i målforkjell er det vel greit at vi tar en 3. kamp? Eller er du helt imot dette?

Lenke til kommentar

Da står det 4-4 sammenlagt etter to kamper. Som det står i reglene, BORTEMÅL teller IKKE.

Så da skal dere spille ekstraomganger og straffekonk i andre kampen.

Når dere først at forlatt andre kampen, så er det greit at dere spiller en tredjekamp, men det skal ikke gjøres det egentlig.

Lenke til kommentar

Aah, da forstår jeg. Da er det selvfølgelig greit med en 3.kamp.

Men det skal ikke spilles en tredjekamp, om man ikke bruker BAP-metoden.

Når blir tredjekampen mellom deg og luna spilt forresten Tlf?

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt den regelen med at det hele skal gå til ekstraomganger, virker ikke helt gjennomtenkt. Ta for eksempel min kamp mot avRack. Si at jeg hadde fått det siste målet jeg trengte og kampen hadde endt 5-2 til avRack (6-6 sammenlagt). Skulle vi da ha startet en 3. kamp hvor vi lar kampen gå sin gang og hvor vi kun spiller ekstraomgangene? :xmas: Virker som du tenkte litt feil da du skrev den regelen ettersom vi spiller to single kamper og spillet ike legger sammen resultatene, dermed blir vi tvunget til å spille en siste kamp :fun:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Aah, da forstår jeg. Da er det selvfølgelig greit med en 3.kamp.

Men det skal ikke spilles en tredjekamp, om man ikke bruker BAP-metoden.

Når blir tredjekampen mellom deg og luna spilt forresten Tlf?

Sansynlighvis i kveld.

Lenke til kommentar

Enig i at en 3.kamp bør vera avgjerande. Er det likt til ordinær tid i den kampen då, so vert det spelt ekstraomganger og evt. straffe. Er det ein som leiar når det står 90.min, er den vidare !

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Ja, jeg ser nå at jeg har tenkt feil :p Beklager det.

En tredjekamp må spilles, ender den uavgjort, så blir det ekstraomganger + straffekonk.

Beklager det alle sammen :)

Da er det Meg, Tlf, avrack og aunmar som er klare for semiene, trekningen starter nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...