Kriss^ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Må si jeg er max heldig her! No offense, KRISS, men det er mange gode som spiller i de andre kvartfinalene. Hehe, går greit. Jeg aner ikke hvordan du er som spiller Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Men, kampene skal spilles. Spille nå? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan vi vente til i morgen? Jeg er trøtt og sulten nå Lenke til kommentar
amouth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Luna! Vi møtes igjen. Spille kampene våres i morgen? (eller i dag blir det vel) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Den er grei. Og ikke forvent noen seier denne gangen Tlf Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kvartfinale 2: Dexter - Wisbatov Lær deg og trekke! Jeg ville ha Lars eller Luna, og ikke en med en spillestil som kjører meg rett i grøfta Vi får vel ta kampene i morgen eller noe sånn da, ugh. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Kvartfinale 2: Dexter - Wisbatov Jeg ville ha Lars eller Luna, og ikke en med en spillestil som kjører meg rett i grøfta Ja, eg hadde vel blitt for lett match Endret 26. april 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hahaha... HAr du spelt 1on1 mot meg før, Wisbatov ? No skal eg absolutt ikkje vera kjepphøg, og kan vel heller ikkje absolutt skryta på meg at eg har nokon skikkeleg, hardcore spelestil, men kva grunnlag har du for å koma med den påstanden ? Fordi eg er Liverpool og har Torres på topp ? Og Steen_jådd.. Vi får til kampene i morgon, på kvelden eller noko. Snakkes på msn i alle fall Endret 26. april 2009 av avRack Lenke til kommentar
amouth Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Den er grei. Og ikke forvent noen seier denne gangen Tlf Vi husker jo alle forrige kamp luna, 4-1 til meg! Men når kan du spille? Jeg er vel klar når som helst frem til 16:00. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er klar eg tlf..bare kom på msn du så snakkes vi Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kampene mellom meg og avRack er nå ferdigspilte. Jeg vant første kamp 4-1 og tapte andre kamp 5-1 og avRack er med det viderer etter 6-5 sammenlagt. Takk for kampene og gratulerer! Har ingen anlelse om hva som skjedde i andre kamp Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) 1.kamp avrack 1 - 4 steen_jadd Følte eg hadde nokolunde kontroll i fyrstehalvdel av fyrsteomgang, men det endra seg fort og steen tok meir og meir over. Putta tilslutt fire mål før eg fekk eit trøstemål på slutten. 2.kamp avrack 5 - 1 steen_jadd Gjekk ut ultraoffensivt og leda 4-0 til pause. Steen gjorde litt endringar i pausen og køyrte ein 3-5-2, utan at det hjalp særlig. Han reduserte til 4-1 i det 47.min før eg auka til 5-1 i det 51. Og eg er vidare Hadde eg aldri trudd på forhånd Takk for kampane, steen Endret 26. april 2009 av avRack Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) HOLY shit! Upset of the year. Å tape 4-1 også vinne 5-1, det er noe av det villeste jeg har sett. Wow, grattis. Endret 26. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Har spilt to kamper mot Tlf nå og vi må ut i en tredje kamp for å avgjøre en vinner. Siste kamp tar vi i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Wow! Grattis Lars Wisbatov, klar for kampene våre idag? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 TC47 og KRISS : Det var dere to som tapte semifinalene, men det ble ikke spilt noe bronsefinale. Vil dere spille bronsefinalen? For å kjempe om 25 seediing poeng til 3.plass og 15 til 4.plass Hvis dere ikke ønsker å spille den, vil dere begge få kun 15 poeng. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan sikkert spille den bronsefinalen, men først skal jeg få unnagjort kampene mot aunmar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Kvartfinale 2: Dexter - Wisbatov Jeg ville ha Lars eller Luna, og ikke en med en spillestil som kjører meg rett i grøfta Ja, eg hadde vel blitt for lett match Ikke noe vondt ment, men nå har jeg jo spilt mot de fleste her på forumet (med unntak av Lars, muligens), inkludert deg, og når vi to spilte så tapte jeg på straffekonk. @Lars: Jeg bare regnet med at du var lettere å spille mot en de andre @Dexter: Vi kan ta de nå? Si fra her når du kan. Endret 26. april 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er klar nå, Wis Møtes i my country? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå