Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup V

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha... HAr du spelt 1on1 mot meg før, Wisbatov ? :p

No skal eg absolutt ikkje vera kjepphøg, og kan vel heller ikkje absolutt skryta på meg at eg har nokon skikkeleg, hardcore spelestil, men kva grunnlag har du for å koma med den påstanden ? :p Fordi eg er Liverpool og har Torres på topp ? :)

Og Steen_jådd.. Vi får til kampene i morgon, på kvelden eller noko. Snakkes på msn i alle fall :p

Endret av avRack
Lenke til kommentar

1.kamp

avrack 1 - 4 steen_jadd

Følte eg hadde nokolunde kontroll i fyrstehalvdel av fyrsteomgang, men det endra seg fort og steen tok meir og meir over. Putta tilslutt fire mål før eg fekk eit trøstemål på slutten.

2.kamp

avrack 5 - 1 steen_jadd

Gjekk ut ultraoffensivt og leda 4-0 til pause. Steen gjorde litt endringar i pausen og køyrte ein 3-5-2, utan at det hjalp særlig. Han reduserte til 4-1 i det 47.min før eg auka til 5-1 i det 51.

Og eg er vidare :D Hadde eg aldri trudd på forhånd :p

Takk for kampane, steen :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar

TC47 og KRISS :

Det var dere to som tapte semifinalene, men det ble ikke spilt noe bronsefinale.

Vil dere spille bronsefinalen? For å kjempe om 25 seediing poeng til 3.plass og 15 til 4.plass

Hvis dere ikke ønsker å spille den, vil dere begge få kun 15 poeng.

Lenke til kommentar
Kvartfinale 2:

Dexter - Wisbatov

Jeg ville ha Lars eller Luna, og ikke en med en spillestil som kjører meg rett i grøfta :p

Ja, eg hadde vel blitt for lett match :hmm:

Ikke noe vondt ment, men nå har jeg jo spilt mot de fleste her på forumet (med unntak av Lars, muligens), inkludert deg, og når vi to spilte så tapte jeg på straffekonk.

@Lars: Jeg bare regnet med at du var lettere å spille mot en de andre :p

@Dexter: Vi kan ta de nå? Si fra her når du kan.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...