kalken Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 da er begge mine kamper mot kvalheimaren unnagjort, første vant jeg 3-0 andre ble 4-2 til han så 3 poeng til hver Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Da har jeg og Kalken begge 7 poeng, jeg har +3 i målforskjell, kalken har -4, jeg er villig til å spille 45min deg Dexter sånn at det skal bli rettferdig. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg skal bare spise middag først så er jeg klar Thorvaldo, klar mellom 2100 og 2115 en gang. Ser at du skriver at du ikke fikk popup på PM'ene mine. Da forstår jeg godt at du ikke har svart, er ikke ofte jeg heller sjekker innboks Så da beklager jeg for at jeg ble litt frustrert på at du ikke svarte ettersom det har vært misforståelser ute å gått Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg skal bare spise middag først så er jeg klar Thorvaldo, klar mellom 2100 og 2115 en gang. Ser at du skriver at du ikke fikk popup på PM'ene mine. Da forstår jeg godt at du ikke har svart, er ikke ofte jeg heller sjekker innboks Så da beklager jeg for at jeg ble litt frustrert på at du ikke svarte ettersom det har vært misforståelser ute å gått Den er grei. Kommer online fra kl 2100. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Sikkert en feil mange hadde i går. Ble svikt i kommunikasjonen mellom meg og Sindre i går, siden jeg ikke fikk pop-up på meldingene fra han. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Da er jeg og Thorvaldo omsider klare til å spille kampene våre. Om jeg skulle ta 4 poeng så er gruppe B avgjort. Skulle jeg ta 3 eller mindre så må tc og Thorvaldo ut i kamp. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg vant første kamp mot Thorvaldo 3-0 (mener det ble 3-0, arrester meg om jeg husker feil ). Den andre kampen vant jeg 5-1 og er med det gruppevinner. Jeg var uten tvil det beste laget, men stanget lenge. Det skyldes dels godt forsvarspill fra Thorvaldo og dels stor sjansebrenning fra min side. Den føste kampen følte jeg smått presset etter at du holdt meg til 0-0 etter 80 spilte minutter Takk for kampene Endret 25. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg vant første kamp mot Thorvaldo 3-0 (mener det ble 3-0, arrester meg om jeg husker feil ). Den andre kampen vant jeg 5-1 og er med det gruppevinner. Gidder ikke telle mål vel Fy f ble herja med..... Sliter litt med å spille mere fifa i kveld. Var vel ikke uventa da! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg vant første kamp mot Thorvaldo 3-0 (mener det ble 3-0, arrester meg om jeg husker feil ). Den andre kampen vant jeg 5-1 og er med det gruppevinner. Gidder ikke telle mål vel Fy f ble herja med..... Sliter litt med å spille mere fifa i kveld. Var vel ikke uventa da! Jeg hadde håpet å vinne med litt større margin. Ønsker ikke å virke selvgod, men hadde sett for meg at du var dårligere enn hva du egentlig var. Har herjet mer med andre inne på forumet enn hva jeg gjorde med deg. Du skal huske at du ikke kunne ha kommet i en værre gruppe en hva du gjorde. Du kom sammen med de to eneste som har vunnet SuperCupen i tillegg til en tredje som har vært finalefinalist Endret 25. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvodan ligger det an i de andre gruppene? Er vi klare for å trekke 1/4-finaler nå? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg vant første kamp mot Thorvaldo 3-0 (mener det ble 3-0, arrester meg om jeg husker feil ). Den andre kampen vant jeg 5-1 og er med det gruppevinner. Gidder ikke telle mål vel Fy f ble herja med..... Sliter litt med å spille mere fifa i kveld. Var vel ikke uventa da! Jeg hadde håpet å vinne med litt større margin. Ønsker ikke å virke selvgod, men hadde sett for meg at du var dårligere enn hva du egentlig var. Har herjet mer med andre inne på forumet enn hva jeg gjorde med deg. Du skal huske at du ikke kunne ha kommet i en værre gruppe en hva du gjorde. Du kom sammen med de to eneste som har vunnet SuperCupen i tillegg til en tredje som har vært finalefinalist Typisk det da.... Håper på en bedre trekning neste cup :S Men takk for kampen. Skjønte taktikken din men ikke hvordan man setter den opp! Kunne tenkt meg å lært det ja Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Typisk det da.... Håper på en bedre trekning neste cup :SMen takk for kampen. Skjønte taktikken din men ikke hvordan man setter den opp! Kunne tenkt meg å lært det ja Jeg kan godt lære deg taktikken min. Du går inn på taktikk og formasjon og velger "ManUtd standard" :!: Det er vel mer hvordan jeg spiller Endret 25. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Begge kampene mot aunmar endte uavgjort 3-3 og 0-0. I den første kampen åpnet han med å presse meg til de grader, men ut i omgangen fikk jeg ballen mer og kom meg fremover. Da scorte han, men rett etterpå svarer jeg og det er 1-1. Og derifra spiller jeg best og har flere sjanser og scorer både 2-1 og 3-1 etter et herlig langskudd fra Ramos, så slepper jeg han litt inn i kampen igjen og det blir 3-2. Da prøver jeg å forsvare inn seieren og i det 89 min kommer han igjennom og jeg feller han. det blir rødt kort og jeg var sikker på at han ikke klarer å score, men aldri si aldri. Spillerne mine kom aldri oppi Evra og han slår det akkurat i stolpen og inn. Den andre kampen er litt som den første, bare uten målene og litt flere sjanser. Det som er ille er at jeg spilte skikkelig ræv mot avRack som var den nest beste i gruppa før jeg hadde spilte, så spiller jeg litt bedre mot Saiyaman som var dårligst, og spiller de beste kampene mine mot aunmar som lå best ann. I begge kampene mot han var det konstant litt lagg. Endret 25. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Kampene mellom meg og Sindre er ferdige. Begge endte uavgjort. 3-3 og 0-0. Første kamp var latterlig. Jeg leder, før VdS gir retur på ei lompe, som gir enkel returscoring til Sindre. Neste scoring ender med heading fra 10 meter i 3 km/h. VdS hiver seg som ei kråke en halvmeter, og ballen triller sakte forbi hodet hans. Her snakker man latterlig spill-bug. Etter det scorer Sindre med et fantastisk langskudd. Henter meg opp med en straffe og et mål på overtid. Her fikk Sindre rødt kort for en stygg felling som bakerste mann. Evra scorer på finurlig vis. 3-3. Siste kamp ebber ut veldig kjedelig som 0-0. Endret 25. april 2009 av aunmar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fant endelig en taktikk som funket med Spania så det gikk en del bedre Kanskje jeg skal prøve dem igjen i neste turnering. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Gruppe 1. 1. Dexter 2. KRISS Gruppe 2. 1.Steen_jadd 2.LunaticFanatic Gruppe 3. 1.aunmar 2. avRack Gruppe 4. 1. Tlf. 2. Wisbatov Stemmer dette? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det ser riktig ut etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Kvartfinale 1: Tlf. - LunaticFantatic Kvartfinale 2: Dexter - Wisbatov Kvartfinale 3: Steen_jadd - avRack Kvartfinale 4: aunmar - KRISS FRIST FOR KVARTFINALENE ER TIRSDAG 23.59 Endret 25. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er klar når som helst avRack Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Må si jeg er max heldig her! No offense, KRISS, men det er mange gode som spiller i de andre kvartfinalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå