Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup V

lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis steen og tc vinner på walkover, så ender det med at steen tar første plass og luna tar andre plassen i gruppa. Både tc og steen ville sansynlighvis ha vunnet begge sine kamper mot thorvaldo, så det blir ville jo sansylighvis blitt de samme som gikk videre uansett.

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar

Regner med at thorvaldo taper de resterende kampene uansett, selv trenger jeg kun 4 poeng for å ta førsteplassen. Men skjønner at luna synes det er litt urettferdig, og synes selv det blir feil. Men hvis det kun er vår gruppe igjen så hadde det vært fint å kunne trekke 1/4-finalene i kveld og kanskje fått spilt noen kamper. Til syvende og sist er det opp til Luna om thorvaldo skal tape på walk-over eller om vi skal fortsette og gi ham sjanser frem til i morgen. Det er luna det går utover, og derfor bør han bestemme ettersom fristen ikke har gått ut :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Luna går jo uansett videre. Det er vel ikke så viktig om man tar 1. eller 2. plass..

Du får jo flere seeding poeng for førsteplassen. Men jeg tar etter alle solemerker førsteplassen uansett, med mindre thorvaldo skulle presterer noe høyst uvanlig. Personlig hadde jeg likt å trukket 1/4-finalene i kveld. Det beste hadde jo vært å fått spilt kampene mot thorvaldo etter united kampen og deretter trukket 1/4-finalene.

Lenke til kommentar

Vinner av ei gruppe møter jo toeren i ei anna gruppe, så mest sannsynlig vil han jo få lettare motstand i neste runde. Så forstår om Luna vil vente og prøva å sikra seg 1.plassen.

Edit: For sein :p

Ein får ikkje seedingpoeng før ein er kome til kvartfinalen, så sånn sett spelar det ingen rolle om kven som kjem på fyrste- eller andreplass.

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Vinner av ei gruppe møter jo toeren i ei anna gruppe, så mest sannsynlig vil han jo få lettare motstand i neste runde. Så forstår om Luna vil vente og prøva å sikra seg 1.plassen.

Nå har luna gått viderer fra den vanskeligste gruppa, og jeg tror luna er i stand til å slå hvilket som helst lag fra de andre gruppene. Men selvfølgelig, jeg forstår om han ønsker å vente :)

Lenke til kommentar

Nå har luna gått viderer fra den vanskeligste gruppa, og jeg tror luna er i stand til å slå hvilket som helst lag fra de andre gruppene. Men selvfølgelig, jeg forstår om han ønsker å vente :)

Luna vil nok ikke ha noe problem med å møte en første plass nei. Men kan vi ikke trekke kvartfinalene nå?

Lenke til kommentar
Er det mulig? Ser ut som jeg aldri skal få spilt kampene mine mot Thorvaldo. Han var logget på en liten stund i går kveld, men svarte aldri på henvendelsene mine. Regnet med å få tatt kampene mot han i dag før PL, men han har ennå ikke vært pålogget verken PSN eller på forumet! Han må jo fortsatt tro at fristen er ved midnatt i kveld ettersom han umulig kan ha fått med seg den nye fristen Dexter har postet, og burde derfor gjort alt for å få spilt ferdig kampene. Jeg synes det sier litt om instillingen til Thorvaldo når han tilsynelatende bare driter i alt og ikke en gang gidder å svare på meldingene jeg sender ham.

Nå bestemmer ikke jeg noe som helst, men jeg hadde likt å se at folk som virker totalt uniteressert ikke får bli med i fremtidige cuper med mindre det finnes en god forklaring. Synes det er respektløst ovenfor resten av gruppen som som kun venter på at de siste kampene skal bli spilt.

EDIT: Klokken er nå 16 og Thorvaldo har fortsatt ikke vært pålogget siden 2100 i går kveld :(

WOW imponert at folk blir så irriterte!

Jeg legger meg flat her for at jeg ikke har hatt tid til å spille ferdig kampene. Skal få det til i kveld etter 2000, hvis det passer for deg SJ?

Igjen så beklager jeg. Det er IKKE min innstilling å ikke svare på det jeg blir spurt om. Håper dette retter opp litt av det dårlige inntrykket du har fått.

T

Lenke til kommentar
Thorvaldo er pålogget :fun: Men det kommer vel ikke som noen bombe at han ikke svarer. Hadde håpet å tatt kampene før united kampen som begynner om 25 min, men får ikke kontakt med han og må nok avbryte :( Nå er jeg virkelig lei av å vente på han!

Tuller du ??? Hvor er det jeg ikke svarer?

Lenke til kommentar
Han har nettopp skrevet post, haha.

Ser det nå :D Ble litt stresset over at kampen snart begynner og at vi trolig ikke hadde rukket å bli ferdig. Han skrev nok post mens jeg skrev PM :p

Jeg legger meg flat her for at jeg ikke har hatt tid til å spille ferdig kampene. Skal få det til i kveld etter 2000, hvis det passer for deg SJ?

Igjen så beklager jeg. Det er IKKE min innstilling å ikke svare på det jeg blir spurt om. Håper dette retter opp litt av det dårlige inntrykket du har fått.

T

Jeg godtar forklaringen din :) Blir bare litt frustert over at jeg aldri fikk noe svar. Jeg har tid rundt 2100 hvis det passer.

Thorvaldo er pålogget :fun: Men det kommer vel ikke som noen bombe at han ikke svarer. Hadde håpet å tatt kampene før united kampen som begynner om 25 min, men får ikke kontakt med han og må nok avbryte :( Nå er jeg virkelig lei av å vente på han!

Tuller du ??? Hvor er det jeg ikke svarer?

Jeg sendte PM, har gjort det tidligere også uten å få svar. Har sendt deg meldinger på PSN uten å få svar. Hvis du leser posten jeg postet for litt siden så ser du at jeg skriver at du mest sansynlig holdt på å skrive post mens jeg skrev PM, det er nok forklaringen :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Han har nettopp skrevet post, haha.

Ser det nå :D Ble litt stresset over at kampen snart begynner og at vi trolig ikke hadde rukket å bli ferdig. Han skrev nok post mens jeg skrev PM :p

T

Jeg godtar forklaringen din :) Blir bare litt frustert over at jeg aldri fikk noe svar. Jeg har tid rundt 2100 hvis det passer.

Det blir glimrende.... Pleier å få en popup hvis jeg har fått PM når jeg logger meg inn.... Skjønner ikke hvorfor dette ikke har skjedd nå?

Det er grunnen til at jeg ikke har sendt svar på mine Pm`er!

Bare en liten ting til: GLORY GLORY MAN UTD!! Håper for guds skyld at de grusær Hotspurs for naboen har vært høyt oppe i hele dag. På tide å komme ned igjen ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...