steen_jadd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg må si at du imponerer meg Luna, jeg undervurderte deg nok litt på forhånd, men du biter godt ifra deg i denne gruppa Gruppa har faktisk blitt enda mer spennende enn hva jeg hadde spådd på forhånd! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Ettersom luna nå har tatt poeng mot tc så betyr dette at jeg må spille kampene mine mot deg Thorvaldo. Jeg satser på at du har tid i morgen om du snart ikke møter opp. Det blir litt vanskeligere for tc som også må spille mot deg men som ikke har tid i morgen. Men om tc trenger å spille kampene sine mot deg blir avgjort i løpet av kampen som foregår nå. Er synd å si det, men om Thorvaldo ikke skulle dukke opp så vil det resultere i at poeng blir delt ut på walk-over. Det blir veldig urettferdig ovenfor Luna som kanskje ryker ut på grunn av det, alt avhenger i hva resultatet blir mellom tc og luna. EDIT: Jeg ser at Thorvaldo akkurat har logget av PSN og vil mest sansynlig ikke spille mer i kveld. Er skuffende at han ikke har svart på noen av hendvendelsene jeg har sendt ham. Endret 24. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Første kampen tapte jeg 3-2 mot Luna, andrekampen ble det 1-1, hvor målet til Luna så ut som offside hele tiden, skjønte det ikke i det hele tatt. Hadde stålkontroll på 1-0'n min opptil da (60 min eller noe). Traff insiden av stolpen på en giga sjanse i 90. min som ville gitt meg en must-win seier; og bommet et par ganger alene med keeper i andrekampen. Not my day; og da er jeg ute. Endret 24. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tenker tilbake til gode gamler dager når jeg ser gruppa vår i SuperCupen. Det minner meg om gruppe D i Champions League 98/99 sesongen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Haha, hvem i helvete tapte mot Brøndby?! Ikke Utd ihvertfall. Endret 24. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg forventer at du stiller opp i morgen Thorvaldo. Om du ikke skulle stille opp så vil jeg etter reglene Dexter laget i forrige runde av cupen få poengene på walk-over ettersom det ene laget "alltid" er tilgjengelig, mens det andre laget virker likegylidig. Om så skulle skje ville det være utrolig urettferdig ovenfor både Luna og tc ettersom det ville tatt fra Luna gruppeseieren og tc's sjanser for avansement på en veldig dum måte. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Haha, hvem i helvete tapte mot Brøndby?! Ikke Utd ihvertfall. Det var Bayern som tapte 2-1 for Brøndby. Bayern gikk mot en 1-0 seier i Danmark og ledet frem til det 87 minutt. Da scoret først Elber et selvmål, noe Brøndby fulgte opp ved å score vinnermålet på overtid Endret 24. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, merkelig. Ser faktisk mye som ligner fra den gruppen til våres i denne supercupen ja. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvis noen har oversikten så hadde det vært fint om noen laget en oversikt over hvem som er viderer, det er vel mer eller mindre bestemt hvem som går videre i de fleste grupper. Står vel bare om gruppeseier. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) I Gruppe 1, så er jeg videre på 1.plass iallefall, med 6 av 6 seiere. Hvem andreplassen går til har jeg ikke oversikt over. Men jeg er enig i at det har vært litt kort tid til å gjennomføre gruppekampene. Derfor settes fristen til SØNDAG 23.59. Så får alle en siste sjanse til å spille sine resterende gruppekamper søndag kveld. Godt å se at de fleste her er enig med meg i at å quitte en kamp, ikke hører hjemme i en turnering på forumet. Endret 25. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er klar når som helst Thorvaldo. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 I Gruppe 1, så er jeg videre på 1.plass iallefall, med 6 av 6 seiere.Hvem andreplassen går til har jeg ikke oversikt over. Men jeg er enig i at det har vært litt kort tid til å gjennomføre gruppekampene. Derfor settes fristen til SØNDAG 23.59. Så får alle en siste sjanse til å spille sine resterende gruppekamper søndag kveld. Godt å se at de fleste her er enig med meg i at å quitte en kamp, ikke hører hjemme i en turnering på forumet. Det betyr at vi kan spille kampene våre termo. Jeg er klar fra nå og til 13:00. Kan kanskje spille i kveld også, men det kan være at jeg ikke blir sittende hjemme i kveld. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er utilgjengelig til rundt 1300. Håper at får lest denne meldingen i mellomtiden Thorvaldo og kan være klar til rundt 1300. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 I Gruppe 1, så er jeg videre på 1.plass iallefall, med 6 av 6 seiere.Hvem andreplassen går til har jeg ikke oversikt over. Men jeg er enig i at det har vært litt kort tid til å gjennomføre gruppekampene. Derfor settes fristen til SØNDAG 23.59. Så får alle en siste sjanse til å spille sine resterende gruppekamper søndag kveld. Godt å se at de fleste her er enig med meg i at å quitte en kamp, ikke hører hjemme i en turnering på forumet. Det betyr at vi kan spille kampene våre termo. Jeg er klar fra nå og til 13:00. Kan kanskje spille i kveld også, men det kan være at jeg ikke blir sittende hjemme i kveld. Jeg forsto det som at Termo reiste bort denne helgen, og derfor ikke kunne spille kampene før mandag, men uansett er du videre som gruppe ener. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 termo kommer hjem imorgen og kan spille da Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Er det mulig? Ser ut som jeg aldri skal få spilt kampene mine mot Thorvaldo. Han var logget på en liten stund i går kveld, men svarte aldri på henvendelsene mine. Regnet med å få tatt kampene mot han i dag før PL, men han har ennå ikke vært pålogget verken PSN eller på forumet! Han må jo fortsatt tro at fristen er ved midnatt i kveld ettersom han umulig kan ha fått med seg den nye fristen Dexter har postet, og burde derfor gjort alt for å få spilt ferdig kampene. Jeg synes det sier litt om instillingen til Thorvaldo når han tilsynelatende bare driter i alt og ikke en gang gidder å svare på meldingene jeg sender ham. Nå bestemmer ikke jeg noe som helst, men jeg hadde likt å se at folk som virker totalt uniteressert ikke får bli med i fremtidige cuper med mindre det finnes en god forklaring. Synes det er respektløst ovenfor resten av gruppen som som kun venter på at de siste kampene skal bli spilt. EDIT: Klokken er nå 16 og Thorvaldo har fortsatt ikke vært pålogget siden 2100 i går kveld Endret 25. april 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 kalken og kriss har de tid i dag? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) termo kommer hjem imorgen og kan spille da Ok, men kan vi ikke bare si at gruppe 4 endte slik: 1. Tlf. 2. Wisbatov Hvilke grupper er enda ikke ferdigspilte? Endret 25. april 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå