runero Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Er det noen som har kjøpt Sony KDL 40W5500? Og har erfaringer å dele med meg. Jeg vurderer å kjøpe denne tv i nær fremtid. Endret 22. april 2009 av runero Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 slenger meg på denne! Tenker på 40W5500 eller 46W5500 Lenke til kommentar
urkis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det noen som har kjøpt Sony KDL 40W5500? Og har erfaringer å dele med meg. Jeg vurderer å kjøpe denne tv i nær fremtid. Kjøpte denne rett før påske fra netshop.no Kjempefornøyd, men jeg kommer fra en 26-tommers crt så forskjellen var enorm for meg. Har ikke prøvd blu-ray eller noen hd-kanaler, men opplever at bildene fra gode sendinger er meget bra. DVD-spilleren min oppskalerer veldig godt til 1080 og det gir supert bilde. Ymse tester på nettet nevner ujevn bakbelysning, men det er fraværende på min tv. Har koblet til laptop og det er også meget bra. Prøvde å spille litt for å se om jeg merket noe input-lag men gjorde ikke det. Kanskje det merkes mer på konsoller? Bildevisning fra usb-pinne fungerer meget bra. TVen kan jo kobles til internett. Har prøvd litt men ikke funnet at det er så mange nyttige funksjoner ennå. Muligheten til å koble til et hjemmenett er jo kjekt å ha... Som dere skjønner, jeg er veldig fornøyd. Sjekk prisene på de forskjellige nettbutikkene. Jeg betalte i underkant av 12000 på netshop, men det er store prisforskjeller. Øivind Lenke til kommentar
runero Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Er det noen som har kjøpt Sony KDL 40W5500? Og har erfaringer å dele med meg. Jeg vurderer å kjøpe denne tv i nær fremtid. Kjøpte denne rett før påske fra netshop.no Kjempefornøyd, men jeg kommer fra en 26-tommers crt så forskjellen var enorm for meg. Har ikke prøvd blu-ray eller noen hd-kanaler, men opplever at bildene fra gode sendinger er meget bra. DVD-spilleren min oppskalerer veldig godt til 1080 og det gir supert bilde. Ymse tester på nettet nevner ujevn bakbelysning, men det er fraværende på min tv. Har koblet til laptop og det er også meget bra. Prøvde å spille litt for å se om jeg merket noe input-lag men gjorde ikke det. Kanskje det merkes mer på konsoller? Bildevisning fra usb-pinne fungerer meget bra. TVen kan jo kobles til internett. Har prøvd litt men ikke funnet at det er så mange nyttige funksjoner ennå. Muligheten til å koble til et hjemmenett er jo kjekt å ha... Som dere skjønner, jeg er veldig fornøyd. Sjekk prisene på de forskjellige nettbutikkene. Jeg betalte i underkant av 12000 på netshop, men det er store prisforskjeller. Øivind Ser at Elkjop selger den til 16.995 kr mens netshop selger den til bare 11.295 kr. Det er forskjell på hele 5700 kr. Så det er best å sjekke rundt på nettet føre jeg kjøpern. Rune Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det mulighet for å spille av video (HD-video f.eks.) fra USB? Hvilke filformater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå