Gå til innhold

1 år gammelt popcorn

Cpt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her raka fant, har ingenting å spise, bortsett fra kjedelige ting, så denne popcornposen frister veldig :p Men er ganske paranoid og skeptisk til ting som har gått ut på dato, men popcorn virker liksom ikke som det farligste.

Nei nei, da får jeg bare slå til.

Lenke til kommentar

Hadde selv en pakke popcorn nå til jul som var omtrent ett år for gammel, men den smakte veldig godt etter min mening. Akkurat som den ble bedre etter tiden, slik som med vin. Bare se etter at alt fettet ikke har rent ut av pakken. Ellers bør det funke. :)

Endret av Dødskalkunen
Lenke til kommentar

upoppede korn? hvorfor skulle det by på problemer?

verre med den pizza-en jeg spise forleden. lagt i kjøleskapet i en uke..

edit:

Jeg driter i datomerkingen, den er nesten alltid satt med mange måneders slingringsmonn. Sjekker heller maten selv. Sansene lukt og syn er nok.

er så enig..

enseste som stemmer som det skal er melken. og den stemmer skummelt bra :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Yes, da har jeg altså poppet meg 1 år gammelt popcorn. Selve poppingen bydde ikke på noen form for problemer, heller ikke konsumeringen av popcornet. Smaken var litt annerledes ''ferskt'' popcorn, men dette gamle rakkelet var ikke stygt.

Lever enda, så cornene var vell heller ikke farlig. :wee:

Lenke til kommentar
Yes, da har jeg altså poppet meg 1 år gammelt popcorn. Selve poppingen bydde ikke på noen form for problemer, heller ikke konsumeringen av popcornet. Smaken var litt annerledes ''ferskt'' popcorn, men dette gamle rakkelet var ikke stygt.

Lever enda, så cornene var vell heller ikke farlig. :wee:

Ingen gromme Donald Pocket-halliser?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...