Cpt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, noe her som vet om 1 år gammelt micropopcorn vil være godt? Det er selvfølgelig uåpnet og har blitt lagret som det skal. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 høres ikke så godt ut. men står det ikke noe på pakken? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er da ikke værre en å poppe det og smake. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 En ett år gammel, ubrukt mikropop-pose? Den burde vel være fin? Uansett er det ikke mye å tape på å prøve. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 prøv du. spyr du er det ikke godt. enkelt og greit:P Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Sitter her raka fant, har ingenting å spise, bortsett fra kjedelige ting, så denne popcornposen frister veldig Men er ganske paranoid og skeptisk til ting som har gått ut på dato, men popcorn virker liksom ikke som det farligste. Nei nei, da får jeg bare slå til. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 husk å poste evt. tripprapport. lykke til Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hadde selv en pakke popcorn nå til jul som var omtrent ett år for gammel, men den smakte veldig godt etter min mening. Akkurat som den ble bedre etter tiden, slik som med vin. Bare se etter at alt fettet ikke har rent ut av pakken. Ellers bør det funke. Endret 21. april 2009 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hadde spist det uten kvaler! Har ofte spist f.eks. sjokoladepudding og vaniljesaus som er flere måneder over tiden (uåpnet, vel å merke), smaker akkurat like godt selv om datoen har gått ut Endret 22. april 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg driter i datomerkingen, den er nesten alltid satt med mange måneders slingringsmonn. Sjekker heller maten selv. Sansene lukt og syn er nok. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) upoppede korn? hvorfor skulle det by på problemer? verre med den pizza-en jeg spise forleden. lagt i kjøleskapet i en uke.. edit: Jeg driter i datomerkingen, den er nesten alltid satt med mange måneders slingringsmonn. Sjekker heller maten selv. Sansene lukt og syn er nok. er så enig.. enseste som stemmer som det skal er melken. og den stemmer skummelt bra Endret 22. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Yes, da har jeg altså poppet meg 1 år gammelt popcorn. Selve poppingen bydde ikke på noen form for problemer, heller ikke konsumeringen av popcornet. Smaken var litt annerledes ''ferskt'' popcorn, men dette gamle rakkelet var ikke stygt. Lever enda, så cornene var vell heller ikke farlig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 flott ^^ er vell som med krydder. smaken kan "slippe" litt etter en rid, men så lenge det er forsvarlig lagret og det ikke lukter/ser dårlig ut så går det som regel helt fint. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Yes, da har jeg altså poppet meg 1 år gammelt popcorn. Selve poppingen bydde ikke på noen form for problemer, heller ikke konsumeringen av popcornet. Smaken var litt annerledes ''ferskt'' popcorn, men dette gamle rakkelet var ikke stygt. Lever enda, så cornene var vell heller ikke farlig. Ingen gromme Donald Pocket-halliser? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Nei det var dårlig med både halliser og andre symptomer på farlige ting. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Fant nettopp en pose micro-popcorn innerst i en skuff som gikk ut på datoen i 1995 Poppet den, og det smakte helt som normalt! Endret 27. november 2010 av Leiferen 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Fantastisk! Beundrer motet ditt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå