Gunfreak Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Kom over en helt genial tegneserie her om dagen. Questinable Content.Ikke alle stripene er like morsomme om de står for seg selv. Spiller ofte på tidligere episoder i serien. Tror jeg skal begynne å poste denne her hver dag så jeg kanskje får vervet flere fans. Selv så ble jeg sittende og lese samtlige 1400 striper på rappen. Anyways, her er siste stripe: Er det galt å si at etter å ha lest 80 av dem at jeg tror jeg er forelska i Faye? Endret 5. mai 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Freefall er til tider utrolig morsom, selv om en del av det må en nesten lese alt sammen for å få med seg. Handler om snakkene ulv og blekksprut lignende ailien på en koloni planet der mange roboter ikke fungerer slik de burde. Da jeg fant denne tok det ikke lang tid før jeg hadde lest alt sammen nå over 1700 striper. Endret 6. mai 2009 av pertm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) WARNING: LANGT INNLEGG XKCD: The Race Striper som tok litt mye vertikal plass: Enda flere striper fra mine RSS-feeds Hvis det er noen som vil ha OPML-fila over mine tegneserie-feeds er det bare aa si ifra. Endret 6. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, jeg er helt klart forelsket i Faye Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dagens dose fra mine RSS-feeds Lenke til kommentar
Raring Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja takk til OPML'en som var nevnt tidligere. Endret 7. mai 2009 av Raring Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Raring: http://dump.no/files/6b105b2eb3f2/google-r...scriptions.opml Legger til nye serier i ny og ne, og er vel noe der jeg burde fjerne grunnet mangelfulle oppdateringer. EDIT: Irritere seg over serier som ikke har RSS-feeds -_-. Endret 7. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Aahaha! Fantastisk siste-rute! \'/ Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Nei, naa begynner det aa blitt litt for mange feeds med tegneserier til at det er praktisk gjörbart aa poste her Endret 8. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Som lovet poster jeg alltid dagens Questionable Content. I dag var jeg litt treg, men dere får nyte den uansett. Er jeg for treig for dere en dag så får dere gå inn og lese det på http://www.questionablecontent.net selv. Ny stripe mandag til fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Post gjerne mer Tommy og Tigern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå