-Adrian- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, Jeg er på jakt etter en stasjonær data, som skal mest brukes til spilling. Litt annet også, som f.eks. musikk, internett.. Ja, sånne vanlige ting. Jeg har søkt overalt, men mest rundt på http://www.komplett.no/ og jeg tenkte å kjøpe en der. Jeg skal først og fremst kjøpe denne dataen etter 26. Juni, fordi da kan jeg få gratis oppdatering til Windows 7. Men lager tråden nå, slik at jeg kan utnytte tiden Krav: 3 - 4GB RAM Over 500GB lagringsplass God å bruke til spill Helst under 5000,- men kan gjerne gå litt lengre opp. ( Om det er nødvendig ). Jeg takker for alle svar, og siden jeg ikke har så mye peiling bortsett fra RAM og minne, så håper jeg dere er litt ekstra grei og kan forklare litt? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har du noe fra før av; skjerm, tastatur, mus, høytalere osv., eller skal du ha komplett maskin? Lenke til kommentar
-Adrian- Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Har du noe fra før av; skjerm, tastatur, mus, høytalere osv., eller skal du ha komplett maskin? Ja, det glemte jeg å si. Jeg har ALT bortsett fra "boksen" Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Følg denne tråden i cirka en halv uke. Målet er å finne den perfekte kombinasjonen, som passer omtrent til det du ønsker. AMD kommer til å kutte prisen på en aktuell prosessor i løpet av de neste dagene. Dette er grunnen til at du nok burde avvente litt og se hvordan ting utvikler seg. Lenke til kommentar
-Adrian- Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Takker Får god hjelp der borte i den andre tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå