stranden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! er soundstorm så bra som mange sier da ? noen som vet specs på lyden... 16 bit eller 24 bit ? noen som har link til en side som viser specs på soundstorm... finnes det noen programmer som viser specs på et lydkort ? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Ingen som vet noe ??? aww.. det er jo en del som har asus a7n8x her... de har jo soundstorm... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ingen som vet noe ??? aww.. det er jo en del som har asus a7n8x her... de har jo soundstorm... det er vel 24bit????? ellers har jeg blitt lurt Lenke til kommentar
stranden Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 ja.. vet ikke jeg.. har trua på et audigy2... onboard lydkort bruker myemer cpu kraft... jeg har 10 - 15% av cpu når jeg spiller mp3... :-? Lenke til kommentar
frans Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Nvidias Soundstorm er etter min oppfatning så bra som mange vil hevde det er. Er fornøyd med lyden sammen med PM 5.1. Nvidias Soundstorm er basert på samme teknologien som sitter i Xbox. Det er et smart trekk siden det kan gjøre prisen mye rimeligere for lydchippen. Her finnes mer infor om Nvidias APU. Ellers finnes det mye på forumet om temaet. Samme spørmål her . Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 http://firingsquad.gamers.com/hardware/aud...ce2/default.asp Lenke til kommentar
stranden Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 ja.. så denne... ganske bra soundstorm da... men de fikk vel 93% mest fordi det var onboard, og et kjempekjøp å kjøpe det hovedkortet.. Lenke til kommentar
frans Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ja.. så denne... ganske bra soundstorm da... men de fikk vel 93% mest fordi det var onboard, og et kjempekjøp å kjøpe det hovedkortet.. Testene og målingene i forhold til Audigy 2 er reelle. En grundig test finnes også her . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå