Gjest gutt17 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hei! i det siste har jeg følt at jenta mi ikke er så opptatt av meg som hu var før.. ikke at hun ser på andre eller noe men at hun bare ikke bryr seg så mye.... noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Spør henne rett ut om hun liker deg lenger. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kanskje hun også føler at du ikke bryr deg så mye lenger:)? Du kan jo prøve å være litt ekstra søt og snill da, kanskje hun føler du er blitt litt "care" du óg i det siste ? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er det hun gjør, eller ikke gjør, som får deg til å føle dette? Blir litt lettere for oss om vi vet litt mer. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 ta initiativ og finn på spennende ting med ho.. tror det bare er et resultat av at ho synes forholdet har blitt litt standard og kjedelig =) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde det akkurat som TS, og vi hadde det ikke kjedelig i forholdet. Hun bare plutselig mistet følelsene.. -.-" Så, dvs at det er andre faktorer. TS, det er stor sjanse for at damen din ser på andre og har alternativer til deg. Damen min hadde det. Uka etter det ble slutt hadde hun allerede samboer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå