MacBain Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg fikk nettop min Eizo FlexScan L565 som jeg kjøpte fra komplett. Til min irritasjon er det to døde pixler på skjermen. Er dette vanlig eller burde skjermen ha vært helt feilfri. Vet at komplett ikke tar imot retur p.g.a dette, men jeg kan jp alltids benytte meg av 14 dagers retur fristen. Hva ville dere ha gjort ? Lenke til kommentar
Cid Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det er riktig at noen pixler ikke gir retur rett, tror det er en pixel pr 100000 som KAN være feil eller noe sånt, Du kan jo benytte returretten, men jeg tror du skal lete lenge før du finner en helt feilfri skjerm, mener sony oppgav ca 1 av 1300 skjermer som helt feilfri, klart, du kan jo satse på at du får en feilfri skjerm etter bare 3-400 forsøk * 156kr pr retur = 45-60000Kr i retur porto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå