Gjest Gutt17 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg handlet litt overilt her om dagen og bestilte en haug med kondomer fra kondomeriet. Ville prøve litt forskjellig, men hvordan ser pakken ut? Det kan jo hende at den kommer rett til huset og da er det sannsynligvis moren min som tar inn posten, og jeg vil helst unngå en flau situasjon. Er pakken anonym? Lenke til kommentar
Tot_Neo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mener pakken skal være anonym, men det står jo avsender på pakken. Bare si at det er noe kødd du har bestillt til en kompis, og at du skal gi det til han.... Lenke til kommentar
timini Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vi bruker anonyme esker og polstrede konvolutter i utsendelsene våre. Pakken har ingen logo. Så, ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hm. Du får en hentelapp i posten som er anonym. Står hverken på den eller på pakken hvor det er ifra så du kan bare stikke bort i butikken å hente pakken. Uheldigvis for meg når jeg bestilte fra kondomeriet så dreiv mora mi å snoka rundt på nettbanken min å så hva jeg hadde brukt penger på å det var litt flaut. Så hvis du får det til, bestill med oppkrav og ikke betal over nett som jeg gjorde Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Kjøpte_selv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har også bestilt noe fra kondomeriet, og jeg fikk beskjed i dag om at pakken var ankommet. Har desverre ikke tid for å hente pakken i dag, så jeg får vente til i morgen. Fikk hentelapp på mobilen, så har ingen fysisk lapp, og jeg lurer på om jeg skal si referanse nr, eller hentekoden..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 When in doubt: Ta med mobilen og vis meldinga til de bak skranken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Eller bare nummeret som står skrevet i meldingen... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Prøv å holde dere til seriøse svar i denne kategorien, folkens. Et inlegg er slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg