Gå til innhold

Rally Folket!

Daggy

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har spilt endel rally spill. colin 1,2 og 3. v-rally 3, rallisport challenge. Har ikke fått prøvd WRC spillene ettersom jeg har Xbox. Dagens rally spill kan nesten ikke bli bedre. grafikk,lyd, hele spillopplevelsen er en stor fornøyelse. Det eneste jeg savner med spillene er lengre etapper. Alle etapper er maks 5-6 kilometer lange. I ekte rally er det alltid noen etapper som er på disse distansene, men en stor del av etappene ligger mellom 10-20 kilometer. og i safari rally er det noen over 50 kilometer. Det jeg da lurer på om noen kan svare meg på er om grunnen til at de er 5-6 km, er på grunn av at "grafikk motoren" ikke klarer mer av gangen, eller det fordi produsentene er redde for å miste kjøpere fordi det er for mye kjøring av gangen. Det blir liksom for kjedelig for de som ikke er "spesielt interessert". Formel 1 spill selger jo ikke all verden (tror jeg), på grunn av de lange løpene. men nå kan man jo stille dette helt ned til 4 runder og da:) på en bane som er da maks 5-6 kilometer. Dette ble sikkert mye, men er det noen der ute som kan hjelpe meg? på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På et rallyspill som het Mobil 1 Rally Championship (tror jeg det het) til pc fantes det noen vanvittige etapper. Da ble mann fort svett når disse etappene kom. Var vel oppimot 15, hvis ikke mer noen av etappene, men det var dårlig handling på bila så det trakk en god del ned. Men det er ihvertfall et eksempel jeg kommer på nå. Det er forsåvidt et eldre spill, men jeg tviler på at slike ting har noe med grafikkmotoren å gjøre. At den setter stopper for lange etappene kan være.

Lenke til kommentar

ok. for håpe det blir litt bedre. Spilte nøye gjennom colin 3. Der var det faktisk en på 7.7 km :smile: Kommer jo Colin 4 i november. Det blir forhåpentligvis enda bedre, selv om det bare er ett år siden forrige utgivelse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...