Gå til innhold

Tjukke mennesker ansvarlig for global oppvarming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å sulte overvektige er vel å gå ltit langt? Tror det er mer effektivt da å få dem til å gå på diett! Og, jeg syns det er ganske patetisk å si hvor lenge dere Slange og Pene skal tolerere dette...

Det er ingen grunn til at en slank og såkalt pen person skal spise mindre en en person som er overvektig! En velbygd kropp spiser fort like mye som en person på oppunder 150kg!

Så da må det vel bli slutt med kroppsbygging og høy forbrenning også da?

Det er nok flere enn bare overvektige (eller feite folk som du kaller det) som spiser mye mat og kjører mye bil!

Lenke til kommentar

Hver dag ser jeg TYNNE folk parkere helt og så nærme mulig som døren?

Tynne folk syter over alt.

Hvis man er fornøyd med seg selv så hver seg selv.

Uansett han der kan man kalle Hitler for å se ned på en gruppe mennesker, snart skjer det nye at Hitler II kommer!

Fedme-skatt!

De sliter mer på offentlige fortau, seter og toaletter.

La hos få skatt for de som er tynne at de ikke spier også må bli innlagt på sykehuset også da:)

Lenke til kommentar

Åh herregud snakk om krisemaksimering. Klart man må ha noen å skylde på. Synes naturkatastrofer er interessante i den sammenheng; det finnes ingen å peke og skylde på. "Åh dakars menneske, fikk du ingen å skylde på nå. Hah!"

Lenke til kommentar
Er ikke for å henge ut de tjukke(eller jo er det), men mest for å informere at samfunnet at fedme har flere negative sider for samfunnet enn de man er kjent med fra før.

Disse negative sidene er minimalistiske og ingen får gjort noe med dem likevel. Det finnes sjokolade, potetgull, alkohol og røyk i butikkene, og hurra for det.

Skal man gå rundt og peke på negative deler av samfunnet så får man faenmeg ikke gjort annet. Man kan ikke frelse verden. Det finnes nok av folk som mener at andre ikke burde ditten men burde datten istedet for. Slike gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
Du kaller den værste katastrofen som kan inntreffe verden for minimalistisk og at ingen får gjort noe med det?

Warning! Error! Dette har jeg aldri sagt. Mye kan sikkert gjøres, men å gå løs på overvektige er bare patetisk og latterlig.

Alle kluter må til, allerede folk som har mistet sine hjem pga vannmengdene som øker for hver dag som går.

Kan jo ta tak i ting som har betydning. Nå har ikke jeg falt for narrespillet som bedrives når det gjelder co2, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
[...]Alle kluter må til, allerede folk som har mistet sine hjem pga vannmengdene som øker for hver dag som går.

Herrlig... skal vi redde verden ved å tette litt rundt vinduene, slå av lyset på badet og spise en burger mindre i uka? Hvor er det forresten at vannmengden øker så drastisk?

Lenke til kommentar

Du har jo en litt "interessant" teori der, jeg tror dog at den ikke stemmer helt, ettersom jeg tror både tynne mennesker, atletiske mennesker(like me:P) og fete mennesker har like mye "skyld" i den globale oppvarmingen.

Mens vi er inne på fedmeskatt:

Jeg stemmer for(og kommer til å gå til valg på dette en gang i fremtiden) at vi tar livet av alle overvektige og lager mat av dem, før vi sender dem til Afrika for å få en slutt på sultkatastrofen. En mildere løsning er selvsagt å nekte fete folk mat, for så å sende maten nedover...

PS: Dette er selvsagt bare tull! Mener ikke å gjøre narr av overvektige. Jeg blir like oppgitt over syltynne mennesker som jeg blir av overvektige....

Lenke til kommentar

Ærlig tat! Er det noe tykke mennesker ikke fortjener å betale mere peger for så er det nettopp skadene de selv påfører samfunnet.

Avgitene på sukker og fettholdige mat i dette landet, er høye nok fra før av om det ikke skal bli eda høyere. Det skal ganske mye til for å bli lagt inn på sykehuset av å være for feit.

Vi har ingenting å klage på i Norge når det gjeder overvektighet, uansett hva folk måtte mene. Det er ingen som har tid eller råd til å kjøre rundt i bil i dette landet dagen rundt, for så å stikke innom drive-in på mc donald's.

Det koster jo omtrent like mye penger for en ferdigsalat på butikken,som en pizza grandiosa. Og en vann koster like mye som en brus. Noe som ikke stemmer?

Få litt bedre konkurranse på markedet?

Lenke til kommentar

Atletiske personer kjører jo minst like mye bil som de overvektige. Man har f.eks. treninger å dra på, som kanskje ligger langt unna. Konkurranse, ritt, løp og lignende i forskjellige deler i landet. Man bruker mye penger på utstyr til sporten sin, man spiser mye for å gjøre opp for energitapet under konkurranser.

Og har også lagt merke til når jeg sykler ritt at mange bare kaster fra seg sponsor-flasker, buff'er som ble for varme, energibar-emballasje, og lignende for å spare vekt. Dette er noe svineri!

Herrlig... skal vi redde verden ved å tette litt rundt vinduene, slå av lyset på badet og spise en burger mindre i uka? Hvor er det forresten at vannmengden øker så drastisk?

Hvis du spiser flere burgere i uka BØR du kanskje kutte ned med minst 1.

Endret av Bluebeard
Lenke til kommentar
Det koster jo omtrent like mye penger for en ferdigsalat på butikken,som en pizza grandiosa. Og en vann koster like mye som en brus. Noe som ikke stemmer?

Få litt bedre konkurranse på markedet?

Dette reagerer jeg også på. På Rema så jeg en ferdigmixet salat i plast til 50,-!! Det er jo helt sykt. Skulle tro det var gull de solgte.

Lenke til kommentar

Salatblader er ekstra dyre ja. Men poteter, gullerøtter og en del andre grønnsaker er forundrende billige, i disse krisetider.

Jeg bruker å kjøpe en 2 kilos pose med frosne kyllingfileter, steke det og koke poteter og frossen grønnsaksblanding ved siden av, og kanskje litt kyllingsaus. Billig, sunt og godt :)

Men jeg skjønner at det er dyrt å kjøpe ferdig ja. Derfor jeg prøver å lage det meste av maten hjemme, så ikke studiebudsjettet kollapser.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...