michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 en svart papirformet ledning i laptopen er ikke i stasjonen sin.jeg klarer ikke å sette den på plass siden jeg får ikke åpnet laptopen helt. wtf skal jeg gjøre!? det er en dell latitude D531 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvor stort er papiret som den er formet som? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 ca 3 cm bred. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Klarte å få ledningen på plass. Det var den som gikk fra tastaturet til HK. Jeg vet ikke hva ledningen heter. Jeg brukte ca 6 timer :o Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tenkte meg at det var den. Hvordan klarte du å bruke så lang tid? var det noen deksler du ikke fikk av? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Tenkte meg at det var den. Hvordan klarte du å bruke så lang tid? var det noen deksler du ikke fikk av? Ja. Jeg hadde aldri demontert en laptop før. Så så jeg en guide til hvordan man gjorde det ( Brukte PS3 browseren) Og jeg fikk den på etter at jeg fikk av tastaturet. Nå vet jeg det ^^ Takk for forsøk hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå