r.giggs Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei Har et problem med motorvarmeren på min kjære Audi A4 Det er en 1995 model og lurte på om jeg bare kan kutte ledninga rett av? Bør jeg i så fall sikre når jeg har klippet med teip eller noe? Bruke ikke motorvarmeren i fjor men ser at den faktsik kunne gjort nytte. Men så har det seg slik at den henger å dingler fremme på frontskjermen. Takk for svar Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ...men ser at den faktsik kunne gjort nytte. Da foreslår jeg at du heller reparerer problemet, istedet for en slik "jalla-løsning" som å kappe av ledninga.. Forøvrig, så er det mulig å løsne ledninga fra elementet uten å klippe den, enten det er en Defa- eller Calix-varmer. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Hmm hva er forskjellen på de to? En kompis rådet meg til å legge den opp via motoren slik at den ligger rett under panseret...tviler på at jeg får til det Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hmm hva er forskjellen på de to? I praksis stort sett bare merket, samt at du må holde deg til samme merke om du vil utvide systemet med kupevarmer og batterilader, kontaktene på kablene er forskjellige. Dette gjelder også den kontakten som henger løst hos deg, mellom bil og tilkoblingsledning, med mindre du har den gamle store runde som er lik for begge merker. Defa sin minikontakt har svart lokk og "Defa" preget inn i plasten, Calix sin mener jeg har rødt lokk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå