Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scooter/Moped noen forslag?


Anbefalte innlegg

Da er snart tiden inne for kjøp av scooter/moped. Har sett litt på brukte racing mopeder.

En Aprilia RS 50 og en Derbi GPR.

Begge leveres med trim om det ønskes så jeg lurer på om jeg bør gå for en av de eller gå for helt ny racing med trim? Vil det se dumt ut med en racing som går i 90-100? :p

 

vil det evt. være et bedre alternativ å kjøpe scooter uten trim? Eller en SM sykkel med/uten trim? Er litt i tvil om hva som vil lønne seg. Har egentlig mest lyst til å kjøre fort lovlig, men med racing må man nesten ha trim. Vet ikke om det er noen scooter/moped som gjør noe særlig mer enn 45-50 lovlig heller.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si, lett blir det uansett ikke... Så dyrt!

Hverfall, jeg har egentlig mest lyst på R sykkel da de ser tøffest ut. Men vil det ikke se dumt ut med R sykkel som går i 100? :hmm:

 

Er det slik at nesten uansett om man kjører R ellr SM trimmer man? :p Jeg mener, vil man bli sugen etter mer fart å trimme selv om man egentlig ikke hadde tenkt til det? :wee: Høres ut som de fleste som kjører en av delene trimmer.

Lenke til kommentar
22 hester i en 50 kubikk?

da går den mer enn 100.

er ikke 22hk selv om det står det. når du kjøper en sylinder skriver dem alltid mer en du klarer å få ut av den. alt må være 100% optimalt for sylinderen og instilligene må være 100% noe vanlige folk ikke klarer.

 

de 22hk som påstås her er på veiva som ikke er så mye på hjulene.

 

den holder sikkert følge med noen slappe originale lett mc. prøver ikke å være veldig negativ her, men det er slik det er.

 

er mange grunner til å kjøpe gpr'en i stede. den er kjørt MYE mindre, ikke trimmet nesten, kun effektanlegg. den er 4 år nyere og penere.

Lenke til kommentar
22 hester i en 50 kubikk?

da går den mer enn 100.

er ikke 22hk selv om det står det. når du kjøper en sylinder skriver dem alltid mer en du klarer å få ut av den. alt må være 100% optimalt for sylinderen og instilligene må være 100% noe vanlige folk ikke klarer.

 

de 22hk som påstås her er på veiva som ikke er så mye på hjulene.

 

den holder sikkert følge med noen slappe originale lett mc. prøver ikke å være veldig negativ her, men det er slik det er.

 

er mange grunner til å kjøpe gpr'en i stede. den er kjørt MYE mindre, ikke trimmet nesten, kun effektanlegg. den er 4 år nyere og penere.

 

har du noen formening om hvor fort gpr'n som jeg har linket til går? sånn ca?

Lenke til kommentar
tror gpr'en går litt bedre originalt. det er litt forsjellig fra motor til motor. uplombert er det vel også ganske likkt vet ikke. selv ville jeg valgt gpren da det er en mye nyere modell med nytt design. tzr begynner å bli noen år.

 

Er det mulig at en GPR kan klare mellom 40-50 oppover, holde ca 50 på flata og over 60 nedover? Eller håper jeg får mye nå? :p

 

*edit* de hastighetene orginalt..

Endret av Binders'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...