kaffebryggare Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det bare her at det ikke er NOEN andre en meg online? Jeg hadde forventetmeg MASSE folk! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Masse folk når jeg spiller hvertfal Kanskje du velger unraked isteden for ranked? Lenke til kommentar
no1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er bare å quit'e og re-søke servere så kommer du inn på en god server til slutt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Trykker bare frem mobilen, multiplayer og så "party freeroam" elns.. Hva menes med "party" her? Er det den nye dumme "partyfunksjonen" til XBL? Isåfall er det forståelig at jeg ikke fant noen. Fant ikke noe liste med servere jeg, hva må jeg trykke? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sjekk koblingen din til Xbox Live, dette gjør du i menyen for instillinger. Om du får at du har strict tilgang til Live kan det bety at det er få andre spillere du får koblet deg til, og det kan gi illusjonen om at det er få spillere online. Da må du i tilfelle ordne porter og slikt på routeren din. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg får spilt MC:LA online, og det er folk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå