Iverfar Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skiftet minne og hovedkkort på laptopen i dag, og når jeg skrudde den på igjen fikk jeg ikke koblet til det trådløse nettverket vårt. Ei veninne kom senere over, hun koblet seg til uten problemer. Når jeg prøver å logge på, orginalt profilnavn. Feilmelding når jeg trykker neste Hvis jeg trykker fortsett, uten å endre profilnanvn. Problemet her er at samme hvilket passord jeg taster inn, selv det som brukes for å koble til trådløse vanligvis så får jeg "ugyldig passord" Hvis jeg endrer profilnavn skjer dette: Feilmelding jeg får hvis jeg taster inn hvilkety som helst passord. Vil gjerne ha litt hjelp:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Logg deg inn på routeren med en annen PC eller kabel og endre navn på trådløsnettet (SSID). Se om du kan koble deg til da. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan gjør man det?;/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du logger deg inn på routeren ved å taste inn ipadressen dens i adressefeltet (http://1....) på nettleser og logger inn med passord og bruker. Adressen kan du finne ved å gå i START, Kjør, CMD, ipconfig, og se etter standard gateway. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Brukernavnet er da navnet på nettverket? Passordet det man trenger for å komme inn på det trådløse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå