pululf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei! Satt og spilte (dreamfall! Kjempe spill!), og plutselig så slo PCen seg av. "Hmm" tenkte jeg, "Den skrudde seg vel av Pga av varmen." siden jeg både spilte OG rendret noe 3D i bakgrunnen. Og joda, GPUen var god og varm, rundt 70-80 grader på kjøleribbene, tipper jeg. Så jeg lar den stå og kjøle seg av litt, inntil jeg så prøvde å starte PCen igjen. OHNOES! Den starter ikke! Så nå sitter jeg her og lurer på hva som har skjedd. Jeg tror at det er PSUen. Dette er symptomene: Alle standby-lys er på. Altså lys på hovedkortet, lydkortet mitt, og den lille skjermen man kopler til hovedkortet (Du vet, den der Asus-greia som følger med nyere hovedkort). Alt ser ut so mdet gjør før oppstart. Når jeg trykker på på-knappen, skjer det ingenting. Ikke en drit. Ikke post, eller snurrende vifter. Alt er stille som graven. Hvis jeg tar ledningen ut av PSUen, og venter litt, og så setter den inn igjen, vil det komme et lite "Vrr-pshhh" når jeg prøver å starte PCen. Altså den starter SÅ VIDT opp, og så blir den død. Så hva tror dere er galt? Jeg tipper på PSUen, jeg. 3 år gammel billig-PSU. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøv å jumpstarte PSU. Da kortslutter du bare grønn mot svart,om du orker så kan du måle alle "kursene" mot svart og se om spennigen stemmer med det som står på PSU. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Jepp, det er PSUen. Starter ikke ved kortslutning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå