raggaen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei! Jeg er på hytta med pappa, og nå er det ikke særlig mye hyttekos her.. Han påstår nemlig at jeg har "ødelagt" Microsoft Outlooken hans. Jeg har aldri brukt Outlook, ikke åpnet det en gang. Uansett. Problemet er i hvert fall, at han ikke kan motta mail, bare sende. Dette er "en alvorlig situasjon" (...) for han er daglig leder for et selskap og blablabla, så hele verden dør om ikke han kan motta mail. Så, hvis noen kunne ha noen forslag, så får vi utsatt dommedag litt? Slik som jeg har forstått det, så skal man gå inn på -Send/motta, -Innboks. Også skal de nye mailene være der. Siste mailen han fikk var 17 april, og han får faktisk "40 mail" om dagen, så her er det noe rart. P.S: Sikker på at han har fått mail i det hele tatt, spørr du kanskje nå. Jeg spurte om det samme, stemningen ble ikke akkurat bedre av det.. Men jo, han har det, prøvde faktisk å sende han en mail selv, fra hotmailen min, og den kom ikke opp. Hadde satt stor pris på hjelp.. -R Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Litt mer info er nødvendig. Hvilken versjon av Outlook? Hva slags mailserver kobler han seg opp mot? Hvilken protokoll bruker han (pop3, imap)? Gjelder det kun en adresse eller alle adresser? Om mulig, legg til en annen konto og sjekk om denne kan motta mail. Kommer det noen feilmeldinger når du sender/mottar? Klikk Verktøy -> Send og motta -> Innstillinger for sending og mottak -> Vis fremdrift. Står det noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå