erikstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har et sett med Z-5500 som fungerer utmerket utenom et problem. Når jeg skrur av lyset så smeller det noe helt for jævlig! Dette er bare når det står på. Forslag til hvordan jeg kan fikse dette? Har prøvd et strømfilter uten at det hjalp stort. Anlegget er jo ikke jorda heller. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det ble faktisk ikke noe bedre av et strømfilter? Hva slags strømfilter brukte du? Annet enn et filter, så er det lite du får gjort. Går an å kjøpe en UPS, men det er dyrt. Det beste hadde vært å jorde hele anlegget, men det er vel sikkert uaktuellt. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Hei, Bor i en ganske ny leilighet så hele anlegget er jordet. Brukte et strømfilter fra el-it. Vet ikke hvor "bra" det er Kan det være for mye koblet på en kurs? Har pc, tv, pcskjerm, 3x50w spotter samt stero og xbox kobla på samme kurs.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, Bor i en ganske ny leilighet så hele anlegget er jordet. Brukte et strømfilter fra el-it. Vet ikke hvor "bra" det er Kan det være for mye koblet på en kurs? Har pc, tv, pcskjerm, 3x50w spotter samt stero og xbox kobla på samme kurs.. Ah, jeg som missforstod førsteposten din litt da. Jeg tipper det er signalkabelen som lager den "smellen". Ta den ut, og forsøk å skru av lyset. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå