Rubberduck111 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hva bruker man for å lese Iso og Bin filer? Har hørt om Daemon tools og Fantomcd. Er det et alternativ??? Hvor henter jeg isåfall prommene? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Begge disse kan brukes. Ellers så er det vanligste å brenne dem ut på cder. Nero er greitt til dette. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Et annet godt alternativ er Isobuster. Isobuster Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Daemon tools er veldig bra å bruke... bruk d Når du skal brenne så brenner du fra image, da blir d bra.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan på det sterkeste anbefale Daemon Tools. En meget så enkel måte å å kunne kjøre ISO/BIN filer uten å måtte brenne det ut på en cd først. I skrivende stund, så er siden demmes nede, men adressen er http://www.daemon-tools.com Dette er et glimrende program, som er enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ENIG med deg der ja Swoofah..! stå på :smile: Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ENIG med deg der ja Swoofah..! stå på :smile: Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan på det sterkeste anbefale Daemon Tools. En meget så enkel måte å å kunne kjøre ISO/BIN filer uten å måtte brenne det ut på en cd først. I skrivende stund, så er siden demmes nede, men adressen er http://www.daemon-tools.com Dette er et glimrende program, som er enkelt å bruke. Makan til skryt: er helt enig. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ENIG med deg der ja Swoofah..! stå på :smile: To unødvendige poster. Spam sånn igjen og jeg vil gå harde tilverks. Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 har prøvd både fantomcd og deamon tools, sistnevnte kan mounte flere iso`er på engang, kanskje lurt hvis du skal spille spill på mer en en iso fil... ellers likte jeg fantomcd best, denne har også en "burn" knapp som jeg bruker ofte http://fantomcd.copystar.com.tw/enu/ bruk google for å finne ut hvor du kan laste de ned... *hint hint* Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 fantomcd er "share"$$$, daemon er free Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 fantomcd er "share"$$$, daemon er free det stemmer, men tror ikke fantom cd sperrer noen funksjoner pga unregistred, ellers er det den irriterans 5 sec nedtellinga i starten da Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ENIG med deg der ja Swoofah..! stå på :smile: To unødvendige poster. Spam sånn igjen og jeg vil gå harde tilverks. Går det ann å være så pirkete? herregud.. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Når vi er inne på Bin-filer... Hvordan lager jeg bin/cue imager ? Har hørt at dette går med CDRwin, men cd-brenneren min (Plextor 482448) er visst ikke støttet (får jeg beskjed om) (hva har denne thread'en under Internett & Nettverk å gjøre ?) :-? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 ENIG med deg der ja Swoofah..! stå på :smile: To unødvendige poster. Spam sånn igjen og jeg vil gå harde tilverks. åhuff.. posten din var virkelig mer unødvendig synes da jeg.. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 (hva har denne thread'en under Internett & Nettverk å gjøre ?) :-? Kanskje han lasta ned filene fra internett Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Når vi er inne på Bin-filer...Hvordan lager jeg bin/cue imager ? Har hørt at dette går med CDRwin, men cd-brenneren min (Plextor 482448) er visst ikke støttet (får jeg beskjed om) :-? burnatonce, knall-program Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Når vi er inne på Bin-filer...Hvordan lager jeg bin/cue imager ? Har hørt at dette går med CDRwin, men cd-brenneren min (Plextor 482448) er visst ikke støttet (får jeg beskjed om) (hva har denne thread'en under Internett & Nettverk å gjøre ?) :-? Blindwrite fungerer supert til å lage bin/cue filer. Fungerer veldig bra på spill med kopierings sperre oxo. Har lagd bin/cue av nesten alle spilla/programmene jeg har. Mue enklere enn å dalle med cd-rom heletiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå