Trancefisken Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei har endel fett på magen som jeg vil bli kvitt. Er ikke overvektig på noen måte. Slanke armer, bein osv. Det meste fettet ligger på magen. Har en BMI på 22. Er vel normalt? Noen tips til å få vekk fettet på magen? har tenkt å slutte med å drikke brus/snop osv i hverdagen. litt i helgen er vanskelig å unngå. Også jogge endel. Minst 4 ganger i uken. Eller er det noen andre øvelser som er bedre for mitt behov? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mye trening er viktig. Men det aller viktigste er faktisk det du spiser. Og for å få "mindre mage" er det utrolig nok ikke sit-ups som hjelper (:O) - Men jogging. Du kan også begynne å sykle har jeg hørt, vet ikke hvorfor, men det skal være bra ! Hvis du ikke er vant med trening, kan det være lurt å ikke begynne for hardt på! Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har en BMI på 22. Er vel normalt? Spørs vell - Alder - Høyde - Vekt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nei, BMI på 22 er helt på normalnivå. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mye trening er viktig. Men det aller viktigste er faktisk det du spiser. Og for å få "mindre mage" er det utrolig nok ikke sit-ups som hjelper (:O) - Men jogging. Du kan også begynne å sykle har jeg hørt, vet ikke hvorfor, men det skal være bra ! Hvis du ikke er vant med trening, kan det være lurt å ikke begynne for hardt på! Sykling er bra fordi det krever energi, på samme måte som løping krever energi. For å miste fett må man forbrenne mer energi enn man tilfører kroppen via mat. Dette kan enten gjøres ved å trene mer eller spise mindre. Har en BMI på 22. Er vel normalt? Spørs vell - Alder - Høyde - Vekt Om 22 i BMI er normalt eller ikke kommer ikke an på høyden til personen. Høyden er allerede tatt med i regnestykket som er grunnlaget for BMI-en. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Som sagt; BMI på 22 er helt innen normalt. Muskelmasse og benbygning er hovedsaklig det som kan gi "feil" utslag på BMI... for å ta ett eksempel; en person som er 175cm og veier 85 kg vil ha en BMI på 27, som klassifiseres som overvektig - men denne personen kan være grovt bygget og/eller ha stor muskelmasse men liten fettprosent, og behøver ikke være overvektig. Dere skjønner hva jeg mener, jeg er trøtt og da forklarer jeg dårlig....natta! Endret 22. april 2009 av mjau Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er diett du er ute etter. Dietten din må være på plass for å fjerne det siste fettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå