Nesjen92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei (: Har lyst å skaffe meg noken høgtalera til atven min , og koble det til mitt 12v batteri. Einaste problemet , eg er heilt grønn på dette feltet. noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg og en kamerat tenkte på dette selv, men vi blir nødt å fikse batteriet først Kan si ifra hvis vi finner en løsning. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg og en kamerat tenkte på dette selv, men vi blir nødt å fikse batteriet først Kan si ifra hvis vi finner en løsning. Okai . fint Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skal dere bare koble høyttaleren rett på batteriet? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Skal dere bare koble høyttaleren rett på batteriet? Veit ikkje ? forsterker? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Såe... Hva skal denne høyttaleren brukes til da? For å koble en høyttaler på batteriet, så trekker du en kabel fra hhv. pluss- og minuspolen på batteriet, til pluss- og minuspolen på høyttaleren. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Såe... Hva skal denne høyttaleren brukes til da? For å koble en høyttaler på batteriet, så trekker du en kabel fra hhv. pluss- og minuspolen på batteriet, til pluss- og minuspolen på høyttaleren. Til musikk x) Okai , veit du om noken gode høgtalera ? evt link ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal du ha musikk på ATVen din, så må du ha en spiller evt. forsterker. Det vil holde i lange baner (du har jo også begrenset strøm) å koble på f.eks. en høyttalerpakke du kjøper på Elkjøp. Disse bruker som regel 12V, og da klipper du bare av adapteret som sitter i enden av strømledningen (sjekk om det er 12V først). Kobles rett på batteriet. Evt. kunne du jo prøve deg med en bilspiller, men jeg er redd for at batteriet ditt ikke holder mål. Hvor mange Ah er batteriet ditt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå