Gjest hejsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Av og til blir jeg veldig sløv og alt blir bare rot. Tenk deg at du verken har sovet på en stund eller spist. Blir på en måte litt svimmel og oppfatter ting seinere en normalt. Spiser normalt og sover normalt osv.. Noen andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kanskje du har sånn sovesyndrom? To i klassen min har det og de sover rundt 18 timer døgnet. Eller kanskje du er bare like sløv som meg til tider? - for lite trening, feile matvaner? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøv og sove nok, spise mer pålegg som er sunt, leverpostei for eksempel. Mindre usun mat generelt. Lenke til kommentar
slish Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kan kanskje hørest ut som jernmangel? Då kan ein gjerne bli litt slapp og svimmel. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jernmangel kan gjøre deg utrolig slapp! Har slitt med det hele livet, må ofte på "jern-kur". Du kan kjøpe jernsubstitutt i butikkene, og så smaker det kjempegodt Hvis du er ganske blå i posene under øynene, kan det være et tegn på jernmangel. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Av og til blir jeg veldig sløv og alt blir bare rot. Tenk deg at du verken har sovet på en stund eller spist. Blir på en måte litt svimmel og oppfatter ting seinere en normalt. Spiser normalt og sover normalt osv.. Noen andre som sliter med dette? Ta kontakt med fastlegen for stoffskifte og blodtrykk sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå