JonTj Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 1.) Hva er forskjellen mellom DVD rom og DVD ram. 2.) Hvor finner jeg DVD brenner software? (shareware/freeware dah :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: 1.) Hva er forskjellen mellom DVD rom og DVD ram. DVD-ROM kan bare spille av DVD plater. DVD RAM er en av formatene som kjemper (hovedsaklig mot DVD-RW og DVD+RW) for å bli den gjeldende standarden for DVD brenning. DVD RAM benytter covre rundt DVD platene så du kan ikke spille av DVD plater du har brent i DVD RAM'en i DVD ROMer eller standalone DVD spillere. Dog, det er mulig dersom du tar ut plata av covret, men det er risky. Jeg ville holdt meg langt unna DVD RAM, det ser nemlig ut som DVD RAM er en tapende part i formatkrigen. Skal du kjøpe en DVD brenner så velg en DVD-RW eller en DVD+RW brenner. Quote: 2.) Hvor finner jeg DVD brenner software? (shareware/freeware dah :wink: download.cnet.com - der finner du alt du trenger av downloads. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-01-21 20:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå