Vitamin Bjørn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Finnes sikkert noen tråder om dette allerede, men vekt og høyde har kanskje noe med saken å gjøre så laget en ny tråd Har handlet inn Syntha-6 og lurer litt på hvor mye som skal i hver drink og hvor mye væske, om noen orker å rekne det ut for meg Høyde: 175cm Vekt: 60 Kg På siden som selger produktet står det at en måleskje = 44 g protein, mens på selve flasken står det at 2 måleskje = 46 g protein, som skal fordeles på 8-10 oz med væske. 4-5 oz per måleskje altså. Foreløpig har jeg tatt 1,5-2 måleskje blandet med 4-500 ml ekstra lett melk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvor mye veske du har i har ikke noe og si tror jeg.. Når jeg spise proteiner tok jeg to scoops og fylte i ca så mye vann jeg følte forr ikke for mye for det smaker dritt. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) anbefalt vesketilførsel er ikke en fasit, det er bare et godt utgangspunkt for å få best smak og best mulig konsistens. når du har fylt den mengden vann/melk, så justerer du konsistensen ved å tilføre mer veske for å få den tynnere eller mer pulver for å få den tykkere. hvor mye pulver du tar i spiller ingen rolle, du trenger ikke sitte med forstørrelsesglass og måle begeret, bare dra scoopen nedi bøtta og putt det i flaska etter hvor mange måleskjeer en shake skal ha (det står på bøtta). Men nå er det ikke bøtta som bestemmer hvor mye protein du skal ha daglig, det er det kun du som bestemmer, du må prøve å beregne sånn ca hvor mye du skal ha. Husk du skal ha dette på hviledager også, hele året, ikke bare på treningsdager rett etter trening. Endret 22. april 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Har til nå tatt 3 ganger til dagen, morning-før-og etter trening, + 2-3 ganger på hviledager. Men tror jeg kan kutte ut morningen egentlig. Men er det noen som kan anbefale et kreatin til meg? helst fra Gymgrossisten Endret 23. april 2009 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Denne eller Denne? Men nå har jeg ikke sjekket prisen og sammenlignet med andre, den er sikkert en hel del dyrere enn nødvendig, men du spurte jo trossalt etter noe fra gymgrossisten så det var det jeg fant. Endret 23. april 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fine priser det der. Det er kun få kroner å spare ved å handler andre steder, og det blir jo i såfall dobbel frakt om du handler flere steder. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Er det noe særlig forskjell fra kapsler og pulver? Har prøvd pulver før men ikke kapsler. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Om det er kreatin monohydrat begge deler, så er jo eneste forskjellen at det er en kapsel av gelatin rundt pulveret. Om det er kre-alkalyn kapsler du mener, så er de tilsatt litt aske for å gjøre det mer basisk. Litt bedre for magen sier de som sliter med vanlig monohydrat, men noe mer effekt er det ikke. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Prøver meg på Kreatin Monohydrate som databamse linket til så får vi se! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Gjør det forresten noe om jeg blander kreatin og protein pulver i samme shake? vil det ha noe dårligere effekt for kreatinet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå