djgudleif Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Høh. Hvem bryr seg. Mister man det så mister man det. Man må ta vare på pengene sine. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fikk 1600,- kr av en full dame i sentrum. Var en lørdagskveld jeg gikk å samlet flasker. Hun syntest jeg var så fattig og tok ut penger fra minibanken, og gidde de direkte til meg og sa: " Nå har du vell fått inn nok penger for kvelden, så nå kan du gå hjem å legge deg". Jævlig chill! Pleier alltid å få litt spenn av fulle folk. Og pirattaxi med sparken er ikke dumt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg tror du er bedre tjent med å overlate pengene til en ansvarlig person. PM meg så kan jeg gi deg adressen min. Jeg kan spandere porto. Da blir vel portoen 100 kroner da, mer enn 50 kr. Jeg fikk plaster hos legen en gang jeg skadet meg, plasterene kostet 20 kroner og frakten kostet 79 kroner. Mente selvfølgelig frimerket, så du kan sende to tjuekroninger istedet. Håper det går greit. Endret 21. april 2009 av khalif_of_kalif Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg fant 500 kr på kjøpesenteret en gang Folk bare gikk forbi den, trodde det var søppel... OG jeg skulle jo rydde opp (var jo så liten) så var det penger! DIGG!!! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg fant en 200 lapp som fløy rett framfor føttene mine en dag jeg gikk til skolen. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Gratulerer! Jeg har aldri hatt noen store funn selv, men fant 50 kr en gang under en benk. "Jeg tror det ligger en 50 lapp der! *peker*" "Nei, det er noe søppel..." "*tar tak i "søppellet* Hah " Forresten, kan ikke penger som er mistet på den måten gå under forsøpling så man dermed kan regne det som, vel, eieløst (finneren er vinneren)? Hadde jeg funnet 1000 kr hadde jeg vært sterkt frista til å beholde det. Endret 21. april 2009 av Crash Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hvis du finner 1000 kr har du rett på 100 kr... hvis du leverer til politiet (10 % finnerlønn) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 fant et skrapelodd en gang på butikken, plukka det opp og der var det 3 like av 500. Leverte det inn og fikk 500 kr Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Og hvis du finner 50 kr har du rett på 5 kr. Kjedelig liten, så med mindre beløp så vil jeg faktisk ikke ta på meg bryet med å levere inn. Forresten så husker jeg at jeg en gang så en på skolen miste 10 kr når han dro opp noe av lomma. Hvem tror du tok de spenna? Det som var så morsomt var at skolekantina hadde nyåpning da. Endret 21. april 2009 av Crash Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hvis du finner 1000 kr har du rett på 100 kr... hvis du leverer til politiet (10 % finnerlønn) Finnern er vinnern, det er min moral. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hvis du finner 1000 kr har du rett på 100 kr... hvis du leverer til politiet (10 % finnerlønn) Finnern er vinnern, det er min moral. word! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fikk 1600,- kr av en full dame i sentrum. Var en lørdagskveld jeg gikk å samlet flasker. Hun syntest jeg var så fattig og tok ut penger fra minibanken, og gidde de direkte til meg og sa: " Nå har du vell fått inn nok penger for kvelden, så nå kan du gå hjem å legge deg". Jævlig chill! Pleier alltid å få litt spenn av fulle folk. Og pirattaxi med sparken er ikke dumt ¤Bøye seg i støvet¤ Hvordan kler du deg? Tror jeg skal spare meg til lengere hår og gå med ødelagte bukser Fredag og Lørdags kveldene... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fant 300 NOK en gang på Svinesund Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hvis du finner 1000 kr har du rett på 100 kr... hvis du leverer til politiet (10 % finnerlønn) Finnern er vinnern, det er min moral. word! Man får jo litt bedre samvittighet når man leverer inn pengene, (hvis det er en lommebok med ID og slikt) Det hendte med faren min, fant 10 000 spenn i en lommebok til en gammel mann. Han gikk til politiet og plutselig trakk de ut 1000 kr og ga det til han. Litt synd på han gamle mannen hvis man skulle ha tatt pengene hans da. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er vel noe man har rett på. 10% finnerlønn, noe jeg tipper de fleste gladelig vil gi. Husker jeg og en venn fant en lommebok med førerkort, bankkort, kredittkort og en tusenlapp. Fikk tak i fyren og han ga oss en hundrelapp hver, og han var veldig takknemlig. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Om du mista pengane i Hemsedal er det nok moglegheit for at "Tozva" har mista dei, han bur nemleg der. BTW: Penger inn, er penger tjent, gratulerer så mykje. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Flaks for deg __________________ Litt on/off-topic: Er det ingen "minste verdi" eller begrensning for hva man må levere inn? Om det er det, hva er den? Skal man levere inn alt man finner? (Alt fra hårspenner til hjulkapsler osv.. ) Endret 25. april 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da jeg var liten fant jeg stadigvekk tiere og tjuekroninger i vekselskåla i betalingsautomatene i parkeringshuset. Alltid like glad. Det meste jeg har funnet var vel en 200-lapp. Hvis man er liten, kan man gå til random person og si: "Idag er jeg SJU OG ET HALVT ÅR!" Da får man 10 kroner! Det gjorde hvertfall jeg. Jeg var faktisk sju og et halvt år, da. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fant en gang 150 kr (ja du leste riktig, ett hundre og femti kroner!) når jeg gikk hjem en kveld for noen måneder siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå