Serox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 sitter pa en windows xp maskin som jeg kjorte defragmentering pa og virus scan, da maskinen startet opp igjen sa har jeg bare bilde som jeg hadde som skrivebord, men ingenting annet? kan starte programmer med a trykke CTRL+Alt+Delete. Kan ikke hoyre klikke pa skjermen engang. Noen som kan hjelpe meg med a finne en losning. Lenke til kommentar
Moera Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) funker det med ctrl+alt+del? hvis det funker trykk på "ny oppgave" der skriver du "explorer.exe" tror dette skal funke. Endret 21. april 2009 av Moera Lenke til kommentar
Serox Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 funker det med ctrl+alt+del? hvis det funker trykk på "ny oppgave" der skriver du "explorer.exe" tror dette skal funke. Dette fungerer, men jeg far ikke lagt til ikoner eller noe her heller, vet ikke om det er ett virus eller noe sant. har mistet alt pa skrivebordet ikoner, oppgavelinje..alt Men det virker som om det er last for jeg kan ikke hoyreklikke pa skrivebordet eller noe.men via task manager kan jeg gaa. vet dere om ett program eller oppdatering som kan hjelp[e mot dette, trenger virkelig hjelp med denne. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hadde samme problem en gang i tiden. Var noe malware eller virus... Kjør full virus-scan, ccleaner og Ad-Aware, så burde det nok hjelpe! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du kan teste dette og se om ikke det har blitt noe rot med shell. Altså sjekk om explorer.exe er shell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå