Ruginho Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei, når jeg skal laste ned en torrent-fil via utorrent eller BitComet, er det slik at bare internettet kobler av i løpet av natta når jeg laster, og det pleier vanligvis ikke å fungere lenger enn en halvtime om jeg er heldig mens jeg har oppe et slikt program. Er det noen med samme problem eller som vet løsninger vil jeg være svært takknemmelig På Forhånd Takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Sett ned antall tilkoblinger i utorrent. Routeren din tåler ikke 200 som er default. Prøv med 50 connections global og se om det går bedre å laste ned Linux-distroene da. Lenke til kommentar
Ruginho Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Har prøvd å stille den så langt ned som til 15, men fungerer stadig ikke. fikk lastet 2,5% av en fil på 4 gb som jeg til vanlig pleier å ha lastet ihvertfall 80% på etter en natt, ettersom jeg fikk samme tipset på et annet forum. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan jo også være feil på PC eller annet, men uten noen flere opplysninger blir det jo bare en gjettekonkurranse som du sikkert skjønner? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Prøv FTP-nedlastning istedet, dersom dette er tilgjengelig? Da er det kun 1 aktiv tilkobling som laster ned. Lenke til kommentar
Ruginho Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takker for tips, men hva er FTP? Eventuelt hvor setter jeg dette på? Bruker Utorrent til nedlasting om det har noe å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå