Spotify Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som vet hvor på nettet jeg kan legge ut gratis eller billig"st" reklame ? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan du omformulere spørsmålet ditt litt? Snakker du om bannerreklame, googleads type reklame, linkbytte - hva er det du skal ha reklame for? Nettside? Ett produkt? Hvis du spesifiserer litt bedre, så er det sikker noen her inne som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
superonkel Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som vet hvor på nettet jeg kan legge ut gratis eller billig"st" reklame ? Hei. Jeg vet om rimelige (også gratis) alternativer som du kan benytte deg av. Enten i Norge, eller ca 16.500,- andre portaler i Europa inkl. Norge. Priser fra 1500,- til 4990,- pr år.(ex mva) Pakken for 4990,- pr år gir deg egen oppføring, banner 468X60, link til egen hjemme side, egen innlogging hvor du legger ut bilder, tekst osv selv.++ (da vises din oppføring på 16.500 ulike sider rundt om i hele Europa. Du oppdaterer også siden selv når du ønsker uten at dette koster noe ekstra. Har selv brukt denne løsningen og det funker bra! Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Kan du omformulere spørsmålet ditt litt?Snakker du om bannerreklame, googleads type reklame, linkbytte - hva er det du skal ha reklame for? Nettside? Ett produkt? Hvis du spesifiserer litt bedre, så er det sikker noen her inne som kan hjelpe deg. Alt det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå