Moera Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei Hadde problemer med lyden så jeg tok ut skjermkortet satte det inn igjen, nå finner jeg ikke lydkortet. Som tittelen sier har jeg et Soundblaster Xtremegaming Lydkort, som ikke blir funnet av pcen. Har prøvd å lasta ned nyeste driver og får en feil om at den ikke finner det, seff Har også lasta ned et programm for Soundblaster som heller ikke funker. Jeg reboota den etter at det ikke funka med programmene til lydkortet, og heller nå ingen ting. Alt annet funker helt fint bare lydkortet som iriterer meg. På lydkortet er det et lite lys som lyser, så det får jo strøm. Har også gått på: >start>kontrollpanel>maskinvare og lyd>lyd> | Her finner jeg bare Høytalere, Hodeteleforner og Digital Utdataenhet (SPDIF). Bruker den det står høytalere på nå, og lyden funker men litt kjipt å ha et ludkort å ikke bruke det. - Finner heller ingenting på DXDIAG om lydkortet. Sitter på en Windows Vista 32bit, 4gb Ram, 3.4ghZ cpu om det er noe mer info så bare si ifra så updater jeg. På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå