hean Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lurer på om noen klarer å skille disse to PC-ene, det er to modeller fra Acer som nesten er identiske og det eneste som jeg har funnet som skiller dem er grafikkortet. De to kandidatene er: Acer Aspire 5737z fra Elprice og Acer Aspire 5738zg fra Elkjøp Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ville valgt Acer Aspire 5737z fra Elprice, men det er fordi jeg spiller endel da, den andre har ikke kraften til å spille mer krevende spill. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ville valgt Acer Aspire 5737z fra Elprice, men det er fordi jeg spiller endel da, den andre har ikke kraften til å spille mer krevende spill. Så grafikkortet til Elprice-aceren er best da antar jeg? Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lurer på om noen klarer å skille disse to PC-ene, det er to modeller fra Acer som nesten er identiske og det eneste som jeg har funnet som skiller dem er grafikkortet. De to kandidatene er: Acer Aspire 5737z fra Elprice og Acer Aspire 5738zg fra Elkjøp Du kan ikke si at de er samme bare fordi utseende er samme, det er innsiden av pc-en som gjelder. Det ser ikke ut som du akkuratt skal ha den til å game, hvis du skal så bør du sjekke rundt på youtube om den/de kjører spill fint. Jeg vet ikke hvilken du ser etter... Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Du kan ikke si at de er samme bare fordi utseende er samme, det er innsiden av pc-en som gjelder. Det ser ikke ut som du akkuratt skal ha den til å game, hvis du skal så bør du sjekke rundt på youtube om den/de kjører spill fint. Jeg vet ikke hvilken du ser etter... Jeg vet at det er innsiden som teller: Samme prosessor Like stor harddisk med samme rpm Like stor oppløsning på skjerm Like stor skjerm Like mye minne Begge har HDMI Like mange celler på batteri Like mange USB porter Samme CD/DVD rom Begge med Vista Home Premium Kun skjermkortet jeg ser på som forskjell og det var skjermkortet jeg egentlig lurte på men linket til PC-ene i tilfelle noen skulle se en annen forskjell. Nei, jeg spiller ikke noe særlig men med samme pris er jeg så klart intressert i å få meste mulig for pengene eller ett produkt som passer meg bedre. Det er det:) Fint, da stikker jeg ut å kjøper PC etterpå. Tror den Aceren er ett bra kjøp. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Det er det:) Fint, da stikker jeg ut å kjøper PC etterpå. Tror den Aceren er ett bra kjøp. Når jeg endelig hadde bestemt meg kom ett bra tilbud på Netshop som varer til klokka 18:00 Har noen en formening om den i forhold til de to andre? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95239 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå