IHS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jo, altså IHS, Hvis vi hadde sterilisert alle, bombet hele værden og tvunget alle til å ta abort så ville befolkningen faktisk sunket, det er veldig, veldig logisk. Konventionell logikk Ok, så du synes ikke det er logisk at hvis vi har 7 milliarder mennesker, og dreper 2 milliarder, tvinger 1 milliard til abort og 1 milliard blir sterilisert, sier dud at befolkningen ikke vil synke da? vi dreper jo 2 milliarder mennesker, og gjør det umulig for 1 milliard å lage barn, og fjerner 1 milliard barn som allerede er i produksjon. Er du og Abigor brødre ? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 atomkrig , sult , vulkanutbrudd , jordskjelv , epidemi , astroide® , tørke , ny istid , havstigning osv osv vi er skjøre , ganske enkelt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nei, men smarte hjerner tenker likt. Og synes ikke du at 4-1 = 3 er logisk? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) skal befolkningsveksten ned på en human måte må alle på jorden få et barn hver, etter hver generasjon har befolkningen halvert 7 milliarder + 7 milliarder = 14 millliarder din logikk funker ikke Endret 22. april 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er du og Abigor brødre ? Nei, og dersom vi var brødre måtte vi ha samme meninger? Når ble Jesus født IHS? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Abigor, vær så snill, kan vi ikke prate om befolkningsveksten please? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ikke bekymr deg, han svarer aldri på det spørsmålet likevel. Jeg står fast på mitt - de fattige har skylda. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg stiller meg her jeg. Jeg er litt enig med deg abigor, det eneste er at jeg vil si at skylda ligger hos de med 5-9 barn generelt. Men som sagt, jeg vet liksom ikke 100% hvor jeg står. Endret 22. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De fattige har skylda, men de har som regel ikke skylda for at de er fattige. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De fattige har skylda, men de har som regel ikke skylda for at de er fattige. man har jo folk fra vesten som ønsker stor familie, eks; hun derre moren som fikk ålinger to ganger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) - Jeg har alltid ønsket meg en enorm familie, sier åttlingmoren Nadya Suleman. I syv år forsøkte hun å bli gravid ved kunstig inseminasjon, men forgjeves. Så forsøkte hun assistert befruktning og fikk full klaff - to ganger. Først med sekslinger og nå åttlinger. Samme mann er far til alle hennes 14 barn, fortalte hun i intervjuet med NBC. Josiah, Makai, Jeremiah, Nariyah, Jonah, Noah, Maliyah og Isaiah blir de eldste i en stor søskeflokk som nå teller 14 barn. Suleman har innrømmet at hun allerede sliter med å forsørge de seks barna hun har fra før. Nå håper hun på hjelp fra Gud for å få endene til å møtes. Men kjendisstatusen Suleman har oppnådd kan brukes om Gud ikke funker. Suleman håper å tjene penger på reklameavtaler og intervjuer i tiden som kommer. Hun er så fattig at hun har økonomiske problemer med å forsørge barna sine. Hvis man er avhengig av pr for barnas beste, da kan man ikke ha barn! Legg merke til navnene som er nevnt på noen av barna. Tydelige bibelske navn som stammer fra midtøsten går igjen. Typisk for mennesker med midtøstlig religiøs påvirkning at de skal tenke på seg selv og få flest mulig unger uten å tenke på konsekvensene. Konsekvensene blir et helvete, og det er allerede et helvete mange steder i verden. Hvor mye er et menneskeliv verdt i Columbia? Hvor mye er et menneskeliv verdt i Brazil? Hvor mye er et menneskeliv verdt i Afrika? Det eneste foreldrene tenker på er å pule, så om det fører til graviditet og at ungen vil sulte ihjel fordi de ikke har penger, det er et problem de får ta seg av senere. Først skal de pule. Endret 22. april 2009 av Abigor Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 feil, grunnen til at de skal ha så mange barn er fordi; stor sjans for at en eller flere unger dør så de for flere for å kompansere for tapet arbeide for familien ungene skal ta vare på foreldrene når de blir gamle, eller hvis de blir gamle uvitenhet om seksualitet voldtekt men det de ikke tenker på er konsekvensene ved å ha mangel på mat til seg selv og fø flere Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har sett en dokumentar et sted i Afrika om seksualitet og fattigdom, og afrikanere som ikke vet konsekvensen av å ha ubeskyttet sex. De er gjerne kristne også, så da kan vil de helst ikke bruke kondom, fordi det bare er juks. De vet at de ikke kan skaffe mat til å forsørge et barn, de har knapt mat til seg selv. Men de skal ha sex, helst ned i 12-års alderen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ganske vanskelig for en Afrikaner å skaffe kondom også da.. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Glem Afrika Endret 22. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Nei vi skal ikke glemme Afrika, for dette handler om areal også! http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_count...ulation_density Endret 22. april 2009 av Abigor Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva med å forsøke å finne en god metode for å kolonisere de store verdenshavene, uten å nødvendigvis kvitte oss med vannet? Da vil man jo plutselig kunne utnytte 70% mer av jordens overflate. Å grave oss ned i bakken kan også være en løsning. Eventuelt kan man starte å stable flere folk i høyden. Uansett, jeg anser mangler på ressurser som det største problemet med overbefolkning. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Project Atlantis http://oceania.org/ Evt. original Atlantis (Undervanns kolonier og byer osv). Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det må jo være praltisk med en sånn by på vannet i fint vær, men jeg kan se for meg at store stormer med bølger på så lite som 5 meter vil bli et problem. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Haha jeg vet. Da er hele byen fucked. This is Eric Klien from The Atlantis Project. A project which ended in 1994, but even today continues to receive positive feedback. In retrospect, the biggest problem concerning The Atlantis Project was lack of interest. Lack of interest and the fact that its precepts were based in Libertarian politics. The Libertarian party is small in number and too few members have the financial resources to bankroll their beliefs. The poor performance of Libertarian candidates throughout the nation is reflective of these sad facts. Endret 22. april 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå