Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som tar kontakt raskt i løpet av kvelden kan få kjøpe Antec P180 Mini av meg til samme pris som Netshop har nå (+ eventuell frakt). Grunnen er at jeg trodde mitt Asus P5Q Deluxe kort passet, men det gjør det ikke. Hører jeg ikke noe raskt returneres kortet bare til Netshop.

 

Jeg tar det! :)

Lenke til kommentar
De som tar kontakt raskt i løpet av kvelden kan få kjøpe Antec P180 Mini av meg til samme pris som Netshop har nå (+ eventuell frakt). Grunnen er at jeg trodde mitt Asus P5Q Deluxe kort passet, men det gjør det ikke. Hører jeg ikke noe raskt returneres kortet bare til Netshop.

 

Jeg tar det! :)

PM sendt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har nå bestilt 2 produkter fra denne kampanjen deres, og begge to er merket med TIMESALG! .. 2 Ulike ordrer, siden tilbudene kom i forskjellige tidsrom..

 

Så lurer jeg på: Kan jeg kombinere dette med en annen ordre med ingen timetilbud varer i? F.eks. HDD og RAM fra ukens tilbud? :) Er det så enkelt at jeg merker denne ordren med TIMESALG! også? :)

 

Zulboom

Lenke til kommentar

18 - 19

 

 

Toshiba Qosmio X300-13EO C2DT9600

 

Qosmio X300 er en svært kraftig, bærbar spillmaskin. Den blanke overflaten i iøynefallende rødt og svart og det lekre kabinettet er med på å gjøre dette til en perfekt PC for den spilleglade. X300 bygger på Intel Centrino2-teknologien og DDR3 RAM, som gir kraftig databehandling for all slags bruk.

 

før: 17995,- 14995,- inkl. mva

 

 

 

Sony BDP-S550 Blu-ray spiller Full

 

Best i test på TV2 Hjelper deg! Sitat: "Best ut kommer Sony S550. Den har profil 2.0, flott bilde, stilig design, fjernkontroll med bakgrunnslys og er ekstremt brukervennlig.

 

før: 2995,- 2595,- inkl. mva

 

 

 

Optiarc / NEC Blu-Ray og DVD leser

 

Optiarc / NEC Blu-Ray og DVD leser Slimline, SATA, sort bulk

 

før: 1795,- 995,- inkl. mva

 

 

 

Killer NIC Network Interface Card M

 

Killer NIC Network Interface Card M1 PCI Gamer

 

før: 2495,- 1595,- inkl. mva

 

 

 

Minne for entusiasten!

 

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel PC2-6400 2x2048MB 800MHz. (5-5-5-18)

 

før: 475,- 275,- inkl. mva

 

 

 

ULTRA120 Extreme, sort

 

High-end kjøler som har fått meget gode reviews. Monter på en støysvak 120mm vifte og du får superkjøling med lavt støynivå.

 

før: 595,- 395,- inkl. mva

 

 

 

Støysvak vifte fra MIST

 

Kvalitetsvifte tilvirket av klarplast. Lavt støynivå, montert i kabinettet vil man knapt høre den. 120x120mm og kun 16,5 desibel

 

før: 89,- 29,- inkl. mva

 

 

 

iPod Nano 8 GB Orange ny modell

 

Apple iPod Nano 8 GB Orange ny modell Fantastisk MP3 og video spiller.

 

før: 1250,- 995,- inkl. mva

 

Lenke til kommentar
Har nå bestilt 2 produkter fra denne kampanjen deres, og begge to er merket med TIMESALG! .. 2 Ulike ordrer, siden tilbudene kom i forskjellige tidsrom..

 

Så lurer jeg på: Kan jeg kombinere dette med en annen ordre med ingen timetilbud varer i? F.eks. HDD og RAM fra ukens tilbud? :) Er det så enkelt at jeg merker denne ordren med TIMESALG! også? :)

 

Zulboom

Det har i alle fall vært slik tidligere at det har funket fett.

Lenke til kommentar
Har nå bestilt 2 produkter fra denne kampanjen deres, og begge to er merket med TIMESALG! .. 2 Ulike ordrer, siden tilbudene kom i forskjellige tidsrom..

 

Så lurer jeg på: Kan jeg kombinere dette med en annen ordre med ingen timetilbud varer i? F.eks. HDD og RAM fra ukens tilbud? :) Er det så enkelt at jeg merker denne ordren med TIMESALG! også? :)

 

Zulboom

Jepp, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Faen, det funka jo ikke å legge et Antec P180 i handlekurven.... T_T klikket man på kjøp skjedde det ikke stort, prøvde i både IE og Google Chrome.

Samme skjedde med meg :(

 

Kunne godt tenkt meg Antec Mini P180... Jaja.. sparte 350,-

Endret av Binary
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...