Betroz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 NetShop selger også Prolimatech Megahalems og den er bedre. Det må enda bevises (har linket til mine eksempler tidligere), dessuten er den vesentlig styggere Jeg har begge kjølerene. Prolimatech Megahalems kjøler 3 grader lavere enn TRUE. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde vært flott hvis de kom med et bra tilbud på en 32" TV... *Hint hint* De hadde tilbud på en Samsung 32" tidligere idag. Da kan de legge ut: 32LG3000 denne runden ._. Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke fått svar enda, så spør igjen Har en ordre på Intel SSD X25-M 80 gb'en og en på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det viser seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG! Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet? -KristiaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fikk litt lyst på å kjøpe det hvite kabinettet og sette sammen en helt ny og forholdsvis billig maskin som etterhvert kan få windows 7 og brukes av familien til lagring av bilder og surfing. En mest mulig stillegående PC. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ligger en samsung 32" under lagersalg, er ikke sikker på om det er den som var på tilbud tidligere idag. Gi oss en pakkeløsing (en billig en) med hk, dobbeltkjerne cpu, ram og kanskje ett billig skjermkort! -Tet Lenke til kommentar
nipton Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) å ja den LGen vil jeg ha til under 3k Endret 21. april 2009 av nipton Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde vært fint med tilbud på Thermalright ULTRA120 Extreme Støttes! Støttes av meg også Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da har det blitt ett kjøp på meg, Antec P180 Mini. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ikke fått svar enda, så spør igjen Har en ordre på Intel SSD X25-M 80 gb'en og en på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det viser seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG! Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet? -KristiaN Svar fra netshop: da bare setter han timesalg i referanse der også, og alle varer går samlet avgårde, dvs venter på alle varer om kunde ikke avtaler annet med oss Endret 21. april 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Håper de kommer med et tilbud på Samsung LE40A656 40" LCD-TV FullHD 100Hz. Jeg kjøper det lett Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har begge kjølerene. Prolimatech Megahalems kjøler 3 grader lavere enn TRUE. Som du vet, så kan det likeså greit være dårlig montering av True eller dårlig påføring av kjølepasta Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 netshop er dyre, de har til og med bevist at de er dyrere en komplett med lagersalg prisene sine... Dette stemmer jo ikke, enkelt og greit. http://www.hardware.no/artikler/vi_kaarer_...ttbutikk_/58056 Lenke til kommentar
Toad Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 60GB OCZ Vertex en gang til pleaaase? Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ikke fått svar enda, så spør igjen Har en ordre på Intel SSD X25-M 80 gb'en og en på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det viser seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG! Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet? -KristiaN Bare skriv "TIMESALG" på de du kjøper etter kl 20.00 også, da vet gutta/jentene (?) på netshop at det skal bli samlet. Endret 21. april 2009 av Cillin Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 å ja den LGen vil jeg ha til under 3k Ja det hadde passet flott siden jeg skal kjøpe meg en TV(akkurat den) innen de neste ukene. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hvordan er det med ocz vertex? er det fortsatt problemer med at de henger pga småfiler osv? eller funker de fint nå ?isåfall: billig 30 gb! go Vertex har ikke det progblemet fordi den bruker en annen kontroller og har 64mb cache. Har en selv og bestilte en 60gb til. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Farlig billig 26" skjerm det der. Men jeg har liksom to 22" allerede... Uansett, 30GB Vertex til 1000 lappen og jeg ser ikke bort ifra at dere selger 100 stk, inkludert 2 til meg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei! Jeg vil igjen be om en 500gb 2.5" WD s-ata disk. Værsåsniiill Lenke til kommentar
underdark Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Får ikke til å legge Antex toweret i handlevogn jeg! Kommer bare tilbake til samme siden, evt til siden hvor fullprisen er oppgitt istedet for tilbudsprisen. Anyone? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) De som tar kontakt raskt i løpet av kvelden kan få kjøpe Antec P180 Mini av meg til samme pris som Netshop har nå (+ eventuell frakt). Grunnen er at jeg trodde mitt Asus P5Q Deluxe kort passet, men det gjør det ikke. Hører jeg ikke noe raskt returneres kortet bare til Netshop. Og der var det borte. Endret 21. april 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg