WheelMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Men dere fikk vel Lyd & Bilde magasinet? Nei. Anlegget og headsettet kom i to pakker, og pakken med pakkeseddel o.l. var for liten til noe som helst. Ikke når det har gått hull på innpakkningen og sjokoladen er moset utover pappesken med katodene dine i. :!:Lol, wat? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ikke når det har gått hull på innpakkningen og sjokoladen er moset utover pappesken med katodene dine i. :!: Var det en noe naughty metafor? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bare et lite skrekksenario.... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Resultatet etter timessalget; Antec P180 Mini og ASUS P5Q-EM og MIST vifte. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Pent. Er DVD-rommen helt nede? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Pent. Er DVD-rommen helt nede? DVD-Rom og minnekortleseren er nede ja, måtte fjerne harddiskbrønnen fra midten, ellers hadde jeg ikke fått inn skjermkortet. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bestillte for 2800,- så jeg bør få med noe knask eller Lyd og bilde. Har ikke fått sjokolade fra Netshop i det siste, men en pakke med noe vingummi rundinger. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mortis.. Har samme kabinett som deg, og må nok også fjerne den nederste harddisk-brønnen, ettersom jeg skal ha HD4890 Imponerende at du har fått plass til en slik kjøler Link til den? Zulboom Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er en gammel OCZ Vindicator, tror ikke den er på markedet lengere. Å plassere kjøleren var lett, det er plass til ganske store kjølere i dette kabinettet. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Da var min pakke kommet også Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 God nyhet at det var god plass i kabinettet Off topic: Noen som vet om stock kjøleren på en AMD Phenom II X4 940 Black Edition kjøler godt og har moderat lydnivå uten OC? Så jeg slipper å tenke på ny kjøling med det første.. Zulboom Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg er MAX skuffet over " stuntet " med TRUE 120 og mist vifta. Så bullshit å selge de sammen, når de ikke passer sammen engang, hvertfall ikke med det medfølgende viftekoblingsdingsen greia. Jeg måtte ty til strikkgummi, funker bedre ! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fikk pakken min idag! Hadde tenkt å hente med sykkel, og svart boss-sekk (søppelsekk, som dere sier på østlandet ) Men idet jeg skulle til å sykle, sa mamma at hun kunne kjøre Og heldig vis for det, for pakken var svæær! Hadde aldri fått plass i en boss-sekk Så nå er mitt Antec mini P180 i hus ilag med et 30,- dyrt tastatur xD Har dere idèer til en mod jeg kan gjøre på minien min? =P .Salbu! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er MAX skuffet over " stuntet " med TRUE 120 og mist vifta. Så bullshit å selge de sammen, når de ikke passer sammen engang, hvertfall ikke med det medfølgende viftekoblingsdingsen greia. Jeg måtte ty til strikkgummi, funker bedre ! Er nok ikke et så veldig stort tap for de vifte festene som følger med true er omtrent boss Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Varen min er fortsatt i plukkliste :s, bestilte en del små duppedingser . Valgte å hente varen i hentebu her i Oslo og betaler kontant på stedet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er MAX skuffet over " stuntet " med TRUE 120 og mist vifta. Så bullshit å selge de sammen, når de ikke passer sammen engang, hvertfall ikke med det medfølgende viftekoblingsdingsen greia. Jeg måtte ty til strikkgummi, funker bedre ! Viftefestene passer til den vifte de, er bare litt vanskelig å få på. Spessielt på den ene siden. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Skikkelig misfornøyd. Mist PSU'en jeg kjøpte lager en fæl høyfrekvent pipelyd. Når jeg søker på forumet så ser jeg at mange andre sliter med det også. Enkelte som har fått to nye og alle tre piper som bare det Jeg får høre om det er mulig å bytte den i 600 eller 800 wattern Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Skikkelig misfornøyd. Mist PSU'en jeg kjøpte lager en fæl høyfrekvent pipelyd. Når jeg søker på forumet så ser jeg at mange andre sliter med det også. Enkelte som har fått to nye og alle tre piper som bare det Jeg får høre om det er mulig å bytte den i 600 eller 800 wattern Få byttet den i 1000Watteren, den har blant annet Japanske kondensatorer. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 650Wattern har også Japanske kondensatorer.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 650Wattern har også Japanske kondensatorer.. Ok, tenkte ikke på det, ja stemmer vel det at de har byttet ut kondensatorene i alle Mist Psu'ene etter en heftig diskusjon anngående det her på HW. Men jeg har uansett 1000Watteren og den er dønn stille, er nok pga at den jobber ganske lett i mitt system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg