Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk pakken min idag! :p

 

Hadde tenkt å hente med sykkel, og svart boss-sekk (søppelsekk, som dere sier på østlandet :p ) Men idet jeg skulle til å sykle, sa mamma at hun kunne kjøre :D Og heldig vis for det, for pakken var svæær! Hadde aldri fått plass i en boss-sekk :p

 

Så nå er mitt Antec mini P180 i hus ilag med et 30,- dyrt tastatur xD

 

Har dere idèer til en mod jeg kan gjøre på minien min? =P

 

.Salbu!

Lenke til kommentar
Jeg er MAX skuffet over " stuntet " med TRUE 120 og mist vifta. Så bullshit å selge de sammen, når de ikke passer sammen engang, hvertfall ikke med det medfølgende viftekoblingsdingsen greia. Jeg måtte ty til strikkgummi, funker bedre ! :D

Er nok ikke et så veldig stort tap for de vifte festene som følger med true er omtrent boss :p

Lenke til kommentar
Jeg er MAX skuffet over " stuntet " med TRUE 120 og mist vifta. Så bullshit å selge de sammen, når de ikke passer sammen engang, hvertfall ikke med det medfølgende viftekoblingsdingsen greia. Jeg måtte ty til strikkgummi, funker bedre ! :D

 

Viftefestene passer til den vifte de, er bare litt vanskelig å få på. Spessielt på den ene siden.

Lenke til kommentar
Skikkelig misfornøyd. Mist PSU'en jeg kjøpte lager en fæl høyfrekvent pipelyd. Når jeg søker på forumet så ser jeg at mange andre sliter med det også. Enkelte som har fått to nye og alle tre piper som bare det :( Jeg får høre om det er mulig å bytte den i 600 eller 800 wattern

 

 

Få byttet den i 1000Watteren, den har blant annet Japanske kondensatorer.

Lenke til kommentar
650Wattern har også Japanske kondensatorer..

 

 

Ok, tenkte ikke på det, ja stemmer vel det at de har byttet ut kondensatorene i alle Mist Psu'ene etter en heftig diskusjon anngående det her på HW.

 

Men jeg har uansett 1000Watteren og den er dønn stille, er nok pga at den jobber ganske lett i mitt system.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...