Harald The Man Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 PAKKE IST HIEER!!2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min Esel? haha Nesten! - Den elektriske doningen min, hvor jeg satt med bena i kryss og enda en pakke på fanget - fikk noen rare blikk på veien hjem Går ikke fortere enn 10 km/t, men satan hvor mye morro og juling den tåler.. Kult å kjøre så mye på en trax da.. Edit: ja den tåler mye, sendte min søsters trax ned fra en bru 3 meter ned og den landet på hodet, var bare å velte den rundt å fortsette å kjøre Haha, ja. Den har vært gjennom mye rart Med 1,5 kW elektrisk kraft under panseret går det greit unna, dro en to tonn henger etter den en gang - null problem. Pakken har kommet til meg også (Stavanger). Sitter nå og bader i hardware Nye skjermkort + harddisker smaker alltid godt.Ohh.. skjermkort og HDDer<3 Hvor mange terra, og hvilke skjermkort? To tonn? Det er drøyt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Pakken har kommet til meg også (Stavanger). Sitter nå og bader i hardware Nye skjermkort + harddisker smaker alltid godt.Ohh.. skjermkort og HDDer<3Hvor mange terra, og hvilke skjermkort? Kjøpte 2x 4890 og bare 1tb + 500gb. I tillegg har jeg demontert serveren (noe jeg ikke vet helt hvorfor jeg gjorde) så i skrivende stund sitter jeg ved 12 harddisker. PS: Når det står at en musematte er XXXL så er den altfor altfor altfor stor på mitt lille bord. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Kjøpte 2x 4890 og bare 1tb + 500gb. I tillegg har jeg demontert serveren (noe jeg ikke vet helt hvorfor jeg gjorde) så i skrivende stund sitter jeg ved 12 harddisker. Håper du ikke har stablet de i et tårn slik jeg gjorde, de har en tendens til å rase Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg sitter fortsatt og venter på 2.5" 500gb disken min fortsatt Får postkontoren post på lørdager? Endret 24. april 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Noen steder for de det iallefall. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Min pakke kommer i morgen Det kommer pakker de fleste steder på lørdager ja, Flimzes. Endret 24. april 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg fikk i likhet med mange andre pakken i dag Men: nå bare lurer jeg på hvordan jeg skal få den hjem Mamma kommer ikke hjem før sent i kveld og jeg kan da ikke ta en 30kg tung pakke i sekk på moped Kabinett ++ er et helvette å få hjem Finner nok alltids en løsning likevel.. Endret 24. april 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Da var pakket kommet. Litt feilpriset og med litt feil varer. Håper det ordner seg raskt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Jeg fikk i likhet med mange andre pakken i dag Men: nå bare lurer jeg på hvordan jeg skal få den hjem Mamma kommer ikke hjem før sent i kveld og jeg kan da ikke ta en 30kg tung pakke i sekk på moped Kabinett ++ er et helvette å få hjem Finner nok alltids en løsning likevel.. Der ser du! Du skulle satset på en blodtrimma scooter. Da kunne du hatt pakken på "brettet". Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 kjøpte en del mus fra lagersalget.. testet de i dag. 2/3 av denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107274 var ødelagte.. noen som har kjøpt samme og har samme erfaring? xD Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Hentingen ordnet seg med at min som bror kom hjem til helgen etter nok mas kjørte meg bort og jeg fikk hentet pakken Btw: Fulgte med nyeste utgave av Lyd & Bilde i pakken Innholdet ellers: Mist 650W PSU, 8GB med OCZ RAM, Antec mini P80, Hitatchi 1TB HDD og 90mm Mist vifte Zulboom Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Den er ment for netbooks, som kan ha en noe svakere 5v-linje i USB - dog burde det jo fulgt med supply Fulgte det med hos deg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Fikk ikke noe snop i pakken... Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Stakar ... Håper jeg får snop får pakken i morgen eller Mandag =D .Salbu! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Den er ment for netbooks, som kan ha en noe svakere 5v-linje i USB - dog burde det jo fulgt med supply Fulgte det med hos deg? Nop. Fikk ikke noe snop i pakken...Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Men dere fikk vel Lyd & Bilde magasinet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Men dere fikk vel Lyd & Bilde magasinet? Det fikk jeg. I grunnen glad jeg ikke fikk med sjokolade e.l. den hadde garantert smeltet. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Smeltet sjokolade som er stivnet igjen er jo nam nam da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Stakar ... Håper jeg får snop får pakken i morgen eller Mandag =D .Salbu! Mhm, var jo snopet jeg gledet meg mest til Fikk ikke noe snop i pakken...Ikke jeg heller La oss whine til Stian Men dere fikk vel Lyd & Bilde magasinet? Nope, ingen lyd & bilde her. Men bestilte riktignok ikke for mer enn 800kr... Endret 24. april 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Ikke når det har gått hull på innpakkningen og sjokoladen er moset utover pappesken med katodene dine i. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg