Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvoror passet de ikke? Vist det er på grunn av at "rør" som går over hele viften der med skruene, så kan du vell bare klippe det vekk med en tang? Jeg har gjort dette flere ganger før :)

 

.Salbu!

Det går ikke, for plastikken er hel helt inn til viften, altså ikke som et rør, men som en del av rammen.

Lenke til kommentar

Wheelman:

Jeg la merke til noe "uvant" med Illuminated, men jeg har andre tastaturer med flate taster men det ser ut som om Illuminated har større tasteflater enn disse, tror det er derfor.

 

Men uansett jeg var forelsket før jeg fikk det og kjærligheten er dyp nå etter en stund i bruk :)

 

Ah ellers topp ang. Msi DVD at det holder med Y-kabelen for brenning. Har den selv og brukt den en del men ikke til brenning ennå. Merkelig at det er et powersupply inntak på den dog.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
PAKKE IST HIEER!!

 

2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min :p

Esel? haha

Nesten!

post-122083-1240487033_thumb.png

- Den elektriske doningen min, hvor jeg satt med bena i kryss og enda en pakke på fanget - fikk noen rare blikk på veien hjem :wee:

Går ikke fortere enn 10 km/t, men satan hvor mye morro og juling den tåler..

Kult å kjøre så mye på en trax da.. :p

 

Edit: ja den tåler mye, sendte min søsters trax ned fra en bru 3 meter ned og den landet på hodet, var bare å velte den rundt å fortsette å kjøre :p

Endret av Harald The Man
Lenke til kommentar
PAKKE IST HIEER!!

2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min :p

Esel? haha

Nesten!

post-122083-1240487033_thumb.png

- Den elektriske doningen min, hvor jeg satt med bena i kryss og enda en pakke på fanget - fikk noen rare blikk på veien hjem :wee:

Går ikke fortere enn 10 km/t, men satan hvor mye morro og juling den tåler..

Kult å kjøre så mye på en trax da.. :p

 

Edit: ja den tåler mye, sendte min søsters trax ned fra en bru 3 meter ned og den landet på hodet, var bare å velte den rundt å fortsette å kjøre :p

Haha, ja. Den har vært gjennom mye rart :)

 

Med 1,5 kW elektrisk kraft under panseret går det greit unna, dro en to tonn henger etter den en gang - null problem.

 

Pakken har kommet til meg også (Stavanger). Sitter nå og bader i hardware :wee: Nye skjermkort + harddisker smaker alltid godt.
Ohh.. skjermkort og HDDer<3

 

Hvor mange terra, og hvilke skjermkort? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...