Mr.Anki Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da var min pakke sendt også Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvoror passet de ikke? Vist det er på grunn av at "rør" som går over hele viften der med skruene, så kan du vell bare klippe det vekk med en tang? Jeg har gjort dette flere ganger før .Salbu! Det går ikke, for plastikken er hel helt inn til viften, altså ikke som et rør, men som en del av rammen. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 oppdaga at det var ei desk mat og ikke ei musematte på salg Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 It looks like my nipple Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 @WheelMan: den eksterne DVD-spilleren / brenneren som står til venstre for skjermen, kjøpte du den slik eller kjøpte du det eksterne kabinettet separat, i så fall hvor? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er en slik en, han har. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den MSI Wind DVD Slim. Hos meg fulgte det ikke med et powersupply selv om det er inngang for det. Trenger man det for å brenne el? Ellers hva slags tilvenning er det snakk om med Logitech Illuminated, litt brede taster kanskje? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Trenger bare å plugge i begge USB-pluggene for brenning Illuminated er uvant i form av at det er såpass flatt, ikke stort mer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Wheelman: Jeg la merke til noe "uvant" med Illuminated, men jeg har andre tastaturer med flate taster men det ser ut som om Illuminated har større tasteflater enn disse, tror det er derfor. Men uansett jeg var forelsket før jeg fikk det og kjærligheten er dyp nå etter en stund i bruk Ah ellers topp ang. Msi DVD at det holder med Y-kabelen for brenning. Har den selv og brukt den en del men ikke til brenning ennå. Merkelig at det er et powersupply inntak på den dog. Endret 23. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den er ment for netbooks, som kan ha en noe svakere 5v-linje i USB - dog burde det jo fulgt med supply Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så fresk ut den der eksterne DVD-brenneren Fin, liten og passer perfekt inn på pulten min jo Får satse på en sånn en etter innkjøp av min neste 24" Btw: Wheelman.. Hvorfor oppe så tidlig? :O Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kanskje han er morgenfugl? :!: /me sto opp 06:37 idag ~ Mortis360 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Btw: Wheelman.. Hvorfor oppe så tidlig? :O Entusiastisk nerd, kanskje? Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) PAKKE IST HIEER!! 2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min Esel? haha Nesten! - Den elektriske doningen min, hvor jeg satt med bena i kryss og enda en pakke på fanget - fikk noen rare blikk på veien hjem Går ikke fortere enn 10 km/t, men satan hvor mye morro og juling den tåler.. Kult å kjøre så mye på en trax da.. Edit: ja den tåler mye, sendte min søsters trax ned fra en bru 3 meter ned og den landet på hodet, var bare å velte den rundt å fortsette å kjøre Endret 24. april 2009 av Harald The Man Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Pakken min er komme! Bare å hente den på mandag Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Da var min pakke også ankommet, får vel ta meg en tur ned på posten og hente den snart Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Pakken har kommet til meg også (Stavanger). Sitter nå og bader i hardware Nye skjermkort + harddisker smaker alltid godt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 PAKKE IST HIEER!!2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min Esel? haha Nesten! - Den elektriske doningen min, hvor jeg satt med bena i kryss og enda en pakke på fanget - fikk noen rare blikk på veien hjem Går ikke fortere enn 10 km/t, men satan hvor mye morro og juling den tåler.. Kult å kjøre så mye på en trax da.. Edit: ja den tåler mye, sendte min søsters trax ned fra en bru 3 meter ned og den landet på hodet, var bare å velte den rundt å fortsette å kjøre Haha, ja. Den har vært gjennom mye rart Med 1,5 kW elektrisk kraft under panseret går det greit unna, dro en to tonn henger etter den en gang - null problem. Pakken har kommet til meg også (Stavanger). Sitter nå og bader i hardware Nye skjermkort + harddisker smaker alltid godt.Ohh.. skjermkort og HDDer<3 Hvor mange terra, og hvilke skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg