Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

PAKKE IST HIEER!!

 

2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min :p

Esel? haha

Nesten!

post-122083-1240487033_thumb.png

- Den elektriske doningen min, hvor jeg satt med bena i kryss og enda en pakke på fanget - fikk noen rare blikk på veien hjem :wee:

Går ikke fortere enn 10 km/t, men satan hvor mye morro og juling den tåler..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, hvor er filmkameraet når man trenger det? :!:

 

Min TRUE kom og ble montert i går. Bruker for øyeblikket kun en vifte (festet med strikk, mist viftene passet ikke med festebraketten, som btw var utrolig dårlig)

Idle: 43c

Load: 45c

vifte: 1000rpm rapportert, helt lydløst.

 

Det ble noe feil med ordrestatus sånn at det stod at alle varene var klare for henting i hentebua, men harddisken var visst ikke kommet. Så den blir sendt hjem uten ekstra kostnad. DET er god service :D Blir glad når jeg ser at de har kommet seg sterkt etter siste episode jeg hadde med dem for et par år siden. Netshop er igjen skrevet opp på mitt faste handlested (selv om mine innkjøp er relativt beskjedne og sjeldne, så er det jo noe :) )

Lenke til kommentar
Ser for meg at viftene dine synker 0.1mm hver dag etter hvert som den teipen strekkes ut :!:
Nei, heldigvis så er det jo noen spor i kjøleren da. Men faktisk så har den ene vifta detti av, men den holder seg kjølig nok så jeg har ikke giddi å styra med det.

 

 

Timesalget er over for lengst, og denne tråden lever enda?
Ja, burde putta "AFTERMATH" i tittelen på tråden egentlig så kunen vi fortsatt å snakke om det :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Timesalget er over for lengst, og denne tråden lever enda?

 

:)

Send en mail til en vennlig mod. Som kan stenge tråden for mer spamming.

Så kan de som bruker tråden til å surve over lang leveringstid, at de ikke fikk deltatt pga. <sett-inn-whatever> eller at tilbudene var dårlige kan se på Paradise Hotel/surfe pron/laste ned "muskikken sin" isf.

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...