Ansiktets fjes Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har bestillt Webkamera til min søster, tastatur til 30,- og Antec mini P180 =P Jeg var syk og lå å sov mens Antec-en var på tilbud, men Stian var veldig grei og fikset den siste til meg .Salbu! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Logitech Illuminated er et fabelaktig tastatur. Jeg har hatt alle de dyre løsningene til Logitech men dette slår alle. Er så fornøyd at jeg hadde lyst på et til i går men kom ikke på tilbud. Skulle også gjerne hatt en MX 518 til som jeg har to av fra før, men så ingen tilbud. Ellers fikk jeg alle mine varer til 2500,- på hentelageret i dag og hentet på vei hjem fra jobb. Helt topp Høres bra ut, har prøvd, Labtec, Microsoft, HP og ett par andre, men har også hatt Logitech tidligere, trådløst da men, det er det eneste tastaturet som har fungert greitt. Så nå går jeg for Trådtastatur hehe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Eneste drawbacket med Illuminated er at det tar litt tid å venne seg til det. Men ellers er det et flott tastatur. Tåler en hund eller to. Nja, er ikke så ille. Alle tastaturer krever tilvenning Jeg satt en halv dag med albuen nedi tastaturet (med benene bak oppe) mens jeg skrudde PC, og tastaturet har nå en fin kurvet form - fungerer dog feilfritt enda Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg har bestillt Webkamera til min søster, tastatur til 30,- og Antec mini P180 =P Jeg var syk og lå å sov mens Antec-en var på tilbud, men Stian var veldig grei og fikset den siste til meg .Salbu! Forskjellsbehandling med andre ord. Bra av Stian. Sendte ham ( Netshop) nemlig en mail selv, rett etter P180 gikk bort. Da var det liksom tomt. Fint å huske til neste gang. Endret 22. april 2009 av rikkmund Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) And me got 1 of them Skal forøvrig sette inn et mini-atx hovedkort med 2xPCI-E og har planer om å kjøre 2x HD4890 .. Men må trolig hyve ut den nederste ramma man kan ha HDD'er i for å få plass til begge skjermkorta (pga. lengden), men det gjør ikke noe, ettersom det er plass til 3 stk i den ramma over. Bilde av kabinettet med innhold fra HW sin test her Zulboom.. Edit: litt mer info Endret 22. april 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå er systemet mitt oppe å går med P180 mini og ASUS P5Q-EM Den nederste harddisk brønnen kan ikke stå i når man har montert f.eks HD 4870. Ellers er jeg kjempefornøyd, satt å rydda i 2 timer. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har bestillt Webkamera til min søster, tastatur til 30,- og Antec mini P180 =P Jeg var syk og lå å sov mens Antec-en var på tilbud, men Stian var veldig grei og fikset den siste til meg .Salbu! Forskjellsbehandling med andre ord. Bra av Stian. Sendte ham ( Netshop) nemlig en mail selv, rett etter P180 gikk bort. Da var det liksom tomt. Fint å huske til neste gang. Det er vel egentlig bare en filleting i forhold til andre saker som pågår/har pågått mot Netshop. Hvis du virkelig vil huske på noe "til neste gang" kan du jo lese litt rundt på forumet, og da f.eks. den nyeste saken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=100 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg har bestillt Webkamera til min søster, tastatur til 30,- og Antec mini P180 =P Jeg var syk og lå å sov mens Antec-en var på tilbud, men Stian var veldig grei og fikset den siste til meg .Salbu! Forskjellsbehandling med andre ord. Bra av Stian. Sendte ham ( Netshop) nemlig en mail selv, rett etter P180 gikk bort. Da var det liksom tomt. Fint å huske til neste gang. Før orderene ble sendt så ble ett P180 mini avbestilt, som lå ute til 895kr, så det var nok det Salbu fikk. Kan ikke si at NetShop har oppført seg klandreverdig der, førstemann til mølla med å kontakte Stian om å kjøpe det til laveste prisen. ~ Mortis360 Endret 23. april 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Da sitter man på trappa og venter på postmann etter det kom en melding om at pakken var på postkontoret, tikket inn en melding om min pakke er på vei til min lokasjon. Har nå bunkret meg ned med laptop, mobil og bankkort - gleder meg Endret 23. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da sitter man på trappa og venter på postmann etter det kom en melding om at pakken var på postkontoret, tikket inn en melding om min pakke er på vei til min lokasjon. Har nå bunkret meg ned med laptop, mobil og bankkort - gleder meg Velkommen etter. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har noen peiling på om Komplett kommer til å kjøre noe tilsvarende i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 De hadde Kveldshysteri for et par uker siden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Har noen peiling på om Komplett kommer til å kjøre noe tilsvarende i nærmeste framtid? De hadde det i begynnelsen av påskeferien, så det blir sikkert en stund til neste gang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Great! Får ikke vite før nå at jeg bor utenfor dekningsområdet, og må hente pakken på postkontoret Greia med Hjem på Døren er vel det at jeg ikke klarer å hente en 25 kilo tung pakke på postkontoret?! RAGE! Lenke til kommentar
tryll Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Great! Får ikke vite før nå at jeg bor utenfor dekningsområdet, og må hente pakken på postkontoret Greia med Hjem på Døren er vel det at jeg ikke klarer å hente en 25 kilo tung pakke på postkontoret?! RAGE! ryggsekk? :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 En 25 kilos 68x41x40 cm pakke i en ryggsekk? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 PAKKE IST HIEER!! 2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 PAKKE IST HIEER!! 2 sek, så skal jeg legge ut bilde av fraktmetoden min Esel? haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg