Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpt et par småting, men ingenting som "måtte kjøpes". Har ikke kjøpt noe fra Netshop på flere år, grunnet til tider dårlige tilbakemeldinger på forumet, samt at de prismessig har blitt fraløpt av andre på ting jeg har vært ute etter. Typisk har Komplett eller andre hatt RAM+HK som demovare, og det har gjort pakker rimeligere derfra.

 

Var litt rot i gårkveld med priser på enkelte produkter. Nå har jeg fått en ordrebekreftelse fra Netshop som viser for høy pris på blant annet Mist-vifter. Går jeg inn og sjekker på Netshops egne sider har jeg fått nye priser (dog ikke samme priser jeg ønsker). Det ser ut til at de bare har kjørt 33% avslag på hele ordren min.

 

Hadde jeg visst det i går, hadde jeg selvsagt kjøpt en TV... :whistle:

 

Ja, jeg har selvsagt sendt mail til Netshop om 'problemet'. Antar dem har nok å gjøre i dag uansett..

Lenke til kommentar

Nå må dere nå slappe litt av da, Netshop har sikkert mye å gjøre i dag og det er rent forståelig, er ikke sendt mine ting heller, bestillte dette:

 

 

OCZ 60GB SSD 2,5" S-ATA II 32MB cache Vertex Series

 

Wheel of Misfortune, Sølv

 

Ministøvsuger USB

 

Logitech MX518 Optical Gaming Mouse Wheel

 

Logitech Illuminated tastatur USB 9mm, norsk layout, backlight

 

Noen som har erfaringer med den musen og/eller det tastaturet? skal bruke det til sånn generelle ting som surfing, kontorarbeid og litt spilling.

 

Er drittlei trådløst som mister forbindelsen og lagger.

Lenke til kommentar

logitech MX518 Optical Gaming Mouse Wheel

 

Logitech Illuminated tastatur USB 9mm, norsk layout, backlight

 

Noen som har erfaringer med den musen og/eller det tastaturet? skal bruke det til sånn generelle ting som surfing, kontorarbeid og litt spilling.

 

Super spill mus, rask og presis og med en kjekk hurtigtast for og styre hastigheten på toppen av musa.. :D

Lenke til kommentar

Logitech Illuminated er et fabelaktig tastatur. Jeg har hatt alle de dyre løsningene til Logitech men dette slår alle. Er så fornøyd at jeg hadde lyst på et til i går men kom ikke på tilbud. Skulle også gjerne hatt en MX 518 til som jeg har to av fra før, men så ingen tilbud.

 

Ellers fikk jeg alle mine varer til 2500,- på hentelageret i dag og hentet på vei hjem fra jobb. Helt topp :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...