Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wheelman:

Jeg har Z-2300 som er 2.1 utgaven og synes det har helt rå lyd så du blir nok godt fornøyd. Vi snakker ikke HiFi i verdensklasse med god og ram lyd.

Er ikke ute etter Hi-fi lyd heller, men noe som kan virke som en liten erstatter under filmtitting frem til jeg blir rik og får tak i hifi-yden jeg sikler på :)

 

Nå bor ikke jeg så langt unna da :ph34r:
De fine er at om jeg bryter meg inn mens du sover og stjeler det så kan du ikke løpe etter meg. :ph34r:

Hahahaha :lol: Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Synd vi ikke fikk tilbud på 120GB Vertex, jeg gikk nesten for Intel X25-M (hadde den i handlekurven), men den er akkurat for liten (Win7 sluker diskplass over tid) så måtte hatt to og da ble det akkurat for dyrt hehe, så godt tilbud på 120GB Vertex hadde vært midt i blinken.

 

Men da venter jeg til over sommeren med SSD tenker jeg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er den MIST 1000W-strømforsyningen midt i blinken for meg som skal oppgradere til Core i7 920 og GTX295, eller er den for stor / liten ? Noen tips? Det får bli dagens siste spørsmål. :)

 

Takk for svar.

Den er helt ypperlig og til en suveren pris! Har den selv.

 

Takk for tilbudene, Stian og Netshop :)

 

Har tenkt meg et microATX-kabinett og hovedkort. Vil denne passe til det ? Finner ikke noe størrelseinformasjon om MIST-en. Er alle strømforsyninger like i størrelse? :hmm:

 

Toweret er Antec Mini P180, hovedkortet evt. Asus Rampage II

Endret av wendel
Lenke til kommentar
17" Toshiba - imponerende kvalitet

 

Svært kraftig bærbar PC !Toshiba Satellite P200-1F4 med Intel C2D T7500P dobbeltkjerneprosessor 17"WXGA+/2GB/400GB/HD2600/BT/HD-DVD/VHP Tilbudet gjelder så lenge lageret rekker !

 

før: 6995,- 4995,- inkl. mva

 

Tilbudet gjelder så lenge lageret rekker !

Hvordan tolker vi denne saken? Nettshop har flere på lager men prisen er 6995,- nå.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...