Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omg neeei.. Rett i hjertet. Jeg har siklet på Z-5500 i lang tid, men endelig funnet ut at jeg ikke kan ta meg råd til det. Så kommer det her - WHYYYY! :(

 

Noen som har noen formening ang Logitechs Z-5500? Er det film-surround for en grei penge?

Det gir mye lyd, ja. Har det ikke selv grunnet økonomi.

Lenke til kommentar
Omg neeei.. Rett i hjertet. Jeg har siklet på Z-5500 i lang tid, men endelig funnet ut at jeg ikke kan ta meg råd til det. Så kommer det her - WHYYYY! :(

 

Noen som har noen formening ang Logitechs Z-5500? Er det film-surround for en grei penge?

Har selv Z5500, fikk det til 2000 for en stund tilbake. Film surround er akkurat det Z5500 sterkeste side! Mye lyd for penga.

 

32LG3000 koster fremdeles 3 895 når jeg trykker på den ._.

Legg den i handlekurven.

Lenke til kommentar
Omg neeei.. Rett i hjertet. Jeg har siklet på Z-5500 i lang tid, men endelig funnet ut at jeg ikke kan ta meg råd til det. Så kommer det her - WHYYYY! :(

 

Noen som har noen formening ang Logitechs Z-5500? Er det film-surround for en grei penge?

Det gir mye lyd, ja. Har det ikke selv grunnet økonomi.

Har selv Z5500, fikk det til 2000 for en stund tilbake. Film surround er akkurat det Z5500 sterkeste side! Mye lyd for penga.

Da stoler jeg på dere! :cool:

Lenke til kommentar
Er den MIST 1000W-strømforsyningen midt i blinken for meg som skal oppgradere til Core i7 920 og GTX295, eller er den for stor / liten ? Noen tips? Det får bli dagens siste spørsmål. :)

 

Takk for svar.

Den er helt ypperlig og til en suveren pris! Har den selv.

 

Takk for tilbudene, Stian og Netshop :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Egentlig ingenting som pirrer meg nok til å kjøpe i dag. Har lagt et par småting i kurven, men vurderer nå å bare skippe det. Ingen soleklare "må ha" kjøp for min del..

 

Til dere som mener Komplett bare hadde musmatter:

 

De dumpet da mindre harddisker til gibortpris, gamingmus til gibortpris og ikke minst en rekke skjermkort til priser langt under normalen. Netshop har stort sett slått av mellom 10 og 15%. Det har ikke vært en "supertirsdag" som slo Kompletts bananmandag (husker ikke hva de kalte den). Kjekkere var det også med komplett sitt salgt, hvor varer poppet ut fortløpende. Det var også mer kommunikasjon med komplett følte jeg.

 

Bevares, salg er alltid en bra ting for oss forbrukere, men å si at dette slo salget til komplett fordi "det var kompletts første salg" synes jeg er et tynt argument.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...