Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett er ikke så farlig, det er mere "feelen". Men når jeg tenker over det så har jeg relativt glossy taster på tastaturet jeg har nå. Tenker jeg bestiller, så blir det heller angrerett dersom noe krasjer helt. Er jo ~1500kr rimeligere enn konkurrentene. Det er en Vertex det ;P

Lenke til kommentar
Synd det ikke kom flere harddisker i aller siste runde. Men men. Jeg syntes Netshop har hatt mye bra. Syntes de greide dette bedre enn sin konkurrent. Tror det er lurt å ha det fra 10 - 20 istedet for 18 - 02:00 eller hva det nå var.

 

Men noe kjøp ble det ikke denne gangen.

Skal ikke lage noe "Komplett vs NetShop" sak ut av det, men i hvilken sammenhegn gjør NetShop det bedre enn Komplett(Om det var de du sikta til)?

 

Komplett hadde jo mange syke tilbuder da. ;)

 

Får se hva som kommer kl 20:00 her da, så ser jeg om jeg kjøper meg en SSD disk om det er flere igjen.

Lenke til kommentar
Skal ikke lage noe "Komplett vs NetShop" sak ut av det, men i hvilken sammenhegn gjør NetShop det bedre enn Komplett(Om det var de du sikta til)?

 

Komplett hadde jo mange syke tilbuder da. ;)

 

Får se hva som kommer kl 20:00 her da, så ser jeg om jeg kjøper meg en SSD disk om det er flere igjen.

Det var Kompletts første Tilbuds dag, og på en måte så måtte de overbevise brukerne, iom at Komplett anses å være en relativt dyr butikk til vanlig. Så jeg ville ikke akkruat forvente slike tilbud når de kommer med nye slike dager. Og i bunn og grunn (dog av det jeg kan huske), var det kun særdeles gode tilbud på GPU's (Les: 4870X2/4870/250) og noen Gi-Bort-Musmatter.

Men absolutt et Godt tiltak fra Komplett.

Lenke til kommentar
Synd det ikke kom flere harddisker i aller siste runde. Men men. Jeg syntes Netshop har hatt mye bra. Syntes de greide dette bedre enn sin konkurrent. Tror det er lurt å ha det fra 10 - 20 istedet for 18 - 02:00 eller hva det nå var.

 

Men noe kjøp ble det ikke denne gangen.

Skal ikke lage noe "Komplett vs NetShop" sak ut av det, men i hvilken sammenhegn gjør NetShop det bedre enn Komplett(Om det var de du sikta til)?

 

Komplett hadde jo mange syke tilbuder da. ;)

 

Får se hva som kommer kl 20:00 her da, så ser jeg om jeg kjøper meg en SSD disk om det er flere igjen.

 

Enig. Er nok bare at jeg har vært mer opplagt til å følge med i dag. Fikk inntrykk av masse musematte-tilbud under Kompletts løp, men det er sikkert ikke helt riktig.

 

Uansett så har det vært kult å følge med i dag!

Lenke til kommentar

20 - 24

 

 

Logitech Z-5500 Høyttaler 5.1 THX

 

Fantastiskt høyttalersett som gir en stor lydopplevelse enten man har det på gutterommet eller benytter det som surroundanlegg i stua! Fet lyd og THX-kvalitet for erfarne spillere som stiller høye krav.

 

før: 2595,- 2295,- inkl. mva

 

 

 

Renaissance2, X58, Socket-1366

 

FOX+ Renaissance2, X58, Socket-1366 DDR3,ATX,4xPCI-Ex(2.0)x16

 

før: 2195,- 1895,- inkl. mva

 

 

 

LE46A856 46"LCD-TV Full-HD 100Hz

 

Samsung LE46A856 46"LCD-TV Full-HD 100Hz 1920x1080, 70000 : 1,4x HDMI,24P,Riks TV

 

før: 12995,- 11750,- inkl. mva

 

 

 

32"LG 32LG3000 LCD-TV HD-Ready

 

LG3000 er et TV-apparat med en ukomplisert og eksklusiv utstråling, takket være det slanke kabinettet med usynlige høyttalere. LG3000 har ikke bare et eksklusivt preg. Under skallet skjuler det seg et velutstyrt TV-apparat med blant annet tre HDMI-kontakter av siste versjon (1,3), der den ene er lett tilgjengelig på siden.

 

før: 3895,- 3475,- inkl. mva

 

 

 

Sony RDR-HX780S DVD-opptaker

 

Enkel DVD-opptaker med harddiskstasjon med kapasitet på 160 GB, BRAVIA Theatre Sync og oppskalering til 1080p via HDMI.

 

før: 2150,- 1795,- inkl. mva

 

 

 

PlayStation 3 spillkonsoll m/Fifa09

 

Sony PlayStation 3 spillkonsoll m/Fifa09 PS3 med 80GB, 1 kontroller og Fifa 2009

 

før: 3595,- 3295,- inkl. mva

 

 

 

Corepad Deskpad XXXL

 

Corepad Deskpad XXXL fleksibel gamer musematte kompatibel med alle typer mus.

 

før: 250,- 95,- inkl. mva

 

 

 

Logitech QuickCam pro 9000

 

Skarpe bilder med tydelige detaljer. Carl Zeiss®-optikk og autofokus holder bildene knivskarpe, selv ved eksterme næropptak. Perfekt for storbrukere av skype og youtube!

 

før: 790,- 595,- inkl. mva

 

 

 

50" LG 50PG6000 Plasma TV

 

Skjønnhet med hele fronten i én glassplate. Den høye bildekvaliteten krones av et tidløst design uten synlige høyttalere, der hele fronten på TV-apparatet består av en glassplate som går helt ut til kantene.

 

før: 8995,- 7995,- inkl. mva

 

 

 

26" Wide LCD DY S3260W 1920x1200

 

Dette er skjermen som passer perfekt inn overalt, meget bra multimedia og kontor egenskaper. Denne utgaven er ekstremt fordelaktig priset.

 

før: 2750,- 2495,- inkl. mva

 

 

 

MIST 1000W med avtagbare kabler

 

MIST strømforsyning, nå også med japanske kondensatorer. Kontinuerlig ytelse på hele 1000W (kortvarig 1230W). 5 års garanti. Meget høy virkningsgrad gjør at kjølebehovet (og støynivået) er lavt selv ved full last.

 

før: 1695,- 995,- inkl. mva

 

 

 

40" Samsung LE40A656 - Rå kvalitet!

 

Testvinner og bestselger! 6-serien fra Samsung med Crystal Design presenterer et helt nytt designkonsept. Her kombineres ny teknologi og nye materialer, og med dette tar SAMSUNG tar den ledende rollen som innovatør innenfor TV.

 

før: 7595,- 6995,- inkl. mva

 

 

 

Lenovo IdeaPad S10e Intel Atom N270

 

Lenovo IdeaPad S10e er stappfull av nøye uttenkte standardegenskaper som gjør livet litt lettere. En heldig kombinasjon av mobilteknologi og ypperlig teknikk til fantastisk pris. 10"WSVGA skjerm, 1GB minne, 4GB SSD+ og 80GB HDD

 

før: 2995,- 2595,- inkl. mva

 

 

 

Xbox 360 Spillkonsoll, Elite m/HDMI

 

Siste versjon av Xbox 360! De viktigste forbedringene er at Xbox 360 Elite har fått en 120 GB stor harddisk og HDMI utgang. HDMI kabel følger med i pakken. Alt sammen i en flott svart innpakking.

 

før: 2750,- 2395,- inkl. mva

 

 

 

Beyerdynamic MMX 2

 

Gamer/SKype/internet telefon headset. Har fått større frekvensområde en forgjengeren. Gir en meget god lydgjengivelse for gamere som er lei av vinglete headset, som er nesten i samme prisklasse.

 

før: 1295,- 995,- inkl. mva

 

 

 

MX AIR laser mus

 

Denne avanserte musen er enkel å bruke, om det er på skrivebordet eller i luften, og er perfekt når du skal bruke ulike media på datamaskinen.

 

før: 1025,- 595,- inkl. mva

 

 

 

OCZ 16 GB Rally2 USB Drive

 

OCZ 16 GB Rally2 USB Drive Dual Channel Technology

 

før: 450,- 295,- inkl. mva

 

 

 

PC-V1000BPLUSII, Miditower, Sort

 

Lian Li PC-V1000BPLUSII, Miditower, Sort 100% aluminium

 

før: 1895,- 1195,- inkl. mva

 

 

 

Seagate/Maxtor Basic Desktop 1 TB

 

Seagate/Maxtor Basic Desktop 1 TB 7200RPM, 32MB cache, USB 2.0

 

før: 850,- 750,- inkl. mva

 

 

 

Razer Salmosa Precision GamingMouse

 

Razer Salmosa er den raskeste entry level gaming musen med den raskeste optiske sensoren i hele verden. Designet til å være en av de letteste og mest kompakte musene i sin klasse. Dette er det ideelle musevalget for fartssøkende gamere som vil ha full kontoll på fingertuppene.

 

før: 329,- 195,- inkl. mva

 

 

 

Toshiba Qosmio X300-13EO C2DT9600

 

Qosmio X300 er en svært kraftig, bærbar spillmaskin. Den blanke overflaten i iøynefallende rødt og svart og det lekre kabinettet er med på å gjøre dette til en perfekt PC for den spilleglade. X300 bygger på Intel Centrino2-teknologien og DDR3 RAM, som gir kraftig databehandling for all slags bruk.

 

før: 17995,- 14995,- inkl. mva

 

 

 

ULTRA120 Extreme, sort

 

High-end kjøler som har fått meget gode reviews. Monter på en støysvak 120mm vifte og du får superkjøling med lavt støynivå.

 

før: 595,- 395,- inkl. mva

 

 

 

Støysvak vifte fra MIST

 

Kvalitetsvifte tilvirket av klarplast. Lavt støynivå, montert i kabinettet vil man knapt høre den. 120x120mm og kun 16,5 desibel

 

før: 89,- 29,- inkl. mva

 

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...