Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste runde varer nok fra 20-23

 

Hvor har du det fra?

 

Salget startet klokka 10, annonsen sier "10 timer med tilbud det virkelig smeller av". Regner med at siste tilbud kommer klokka 20, varer til klokka 23 som det har gjort de andre gangene Netshop har hatt supertirsdag

 

Edit: Varer denne gang til klokka 00, ifølge Stian fra Netshop.

Endret av NiwT
Lenke til kommentar
Supertirsdagen kunne nok ikke måle seg med kompletts supermandag, men var jo forsatt greie tilbud på enkelte ting som SSD disker, PSU og kabinetter og slikt :)

 

Synd jeg ikke fant noe for mitt behov. :p

Nå hadde nok Komplett de tilbudene pga det var første gangen de gjennomførte noe slik, NetShop hadde også en god del heftige tilbud første gangen.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er glatte/glossy knapper på den Toshiba U400'en ?

It is ;) Vises ganske godt på bildet da, men kan bekrefte at de har det

Ja, på enkelte bilder. Men på en del andre har den ikke det nemlig. Har du en slik maskin, eller har brukt den? Hva vil du i såfall si om tastene?

 

EDIT: og hva faen? Ikke gigabit nettverk? Trodde alle Montevina baserte pc'er hadde det jeg? Major setback.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
Ja, på enkelte bilder. Men på en del andre har den ikke det nemlig. Har du en slik maskin, eller har brukt den? Hva vil du i såfall si om tastene?

 

Har ikke akkurat lik maskin, men en A300. De har omtrent identisk design.

Er nok det beste tastaturet jeg har vært borti på en laptop ;) Blir fort fett-merker på tastene, hvis det er viktig

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...