Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop - The Aftermath - over for et år siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke fått svar enda, så spør igjen :)

 

Har en ordre på Intel SSD X25-M 80 gb'en og en på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det viser seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG!

 

Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig

 

Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet?

 

-KristiaN

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fikk litt lyst på å kjøpe det hvite kabinettet og sette sammen en helt ny og forholdsvis billig maskin som etterhvert kan få windows 7 og brukes av familien til lagring av bilder og surfing. En mest mulig stillegående PC.

Lenke til kommentar
Ikke fått svar enda, så spør igjen :)

 

Har en ordre på Intel SSD X25-M 80 gb'en og en på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det viser seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG!

 

Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig

 

Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet?

 

-KristiaN

 

Svar fra netshop:

da bare setter han timesalg i referanse der også, og alle varer går samlet avgårde, dvs venter på alle varer om kunde ikke avtaler annet med oss
Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Ikke fått svar enda, så spør igjen :)

 

Har en ordre på Intel SSD X25-M 80 gb'en og en på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det viser seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG!

 

Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig

 

Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet?

 

-KristiaN

 

Bare skriv "TIMESALG" på de du kjøper etter kl 20.00 også, da vet gutta/jentene (?) på netshop at det skal bli samlet.

Endret av Cillin
Lenke til kommentar

De som tar kontakt raskt i løpet av kvelden kan få kjøpe Antec P180 Mini av meg til samme pris som Netshop har nå (+ eventuell frakt). Grunnen er at jeg trodde mitt Asus P5Q Deluxe kort passet, men det gjør det ikke. Hører jeg ikke noe raskt returneres kortet bare til Netshop.

 

Og der var det borte.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...