Gaarulf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jaura, har hørt veldig mye på Jokke i det siste, og liker utrolig godt den avslappa rølpete tonen. Andre band jeg også digger er Freak Kitchen, Level 60/70/80 tauren chieftain, Yoyoyo Acapulco og Tenacious D (Hører selvsagt på mye mer enn dette, men om jeg skal nevne ting med samme stil i tekstene så er det de jeg kommer på) "Standup" visesangere som Stephen Lynch er også fantastisk godt å høre på. Kort og godt : Noe Rock / Metall som har en humoristisk undertone og rett og slett ikke prøver å være så sinnsykt hardcore med tekstene? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Sjekk ut Dream Evil - Book of Heavy Metal. Hele albumet er en reise gjennom forskjellige 80-talls hardrock-klisjeer, både i tekst og musikk. I tillegg er musikken bra. Helt herlig. the only thing i want, is what my parents don't Se filmen hos Youtube Endret 22. april 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
zebrax Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Flight of the conchords <3 fine menneskene med useriøse musikken! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sjekk ut Green Jelly og Bloodhound Gang. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Black Debbath, Hurra Torpedo, Gartnerlosjen og Bare Egil Band føyer seg vel rimelig bra inn i rekkene her. Frank Zappa kan være morsom, men det er kanskje ikke akkurat rock. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 The Vandals og The Aquabats, om du kan tåle punkete musikk. Ellers så kan man vel nevne Devo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå